יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות


תותים מכונים מלכת פירות יער לסגנון וארומה יחידים ואינם משתנים. העיסה הממתקת, הריחנית, העמידה, העסיסית והמשקה בפה, זורמת עם המיץ היקר ביותר. יתרונות הרווחה של תותים מוגדרים בקצרה תחת בריאות הרמזים.









היתרונות הבריאותיים של תותים
יתרונות הרווחה של תותים

יתרונות הרווחה של תותים


משפר את הזיכרון


השימוש בתותים מאט את אסטרטגיית ההזדקנות של הנפש. בנוסף הוא מאריך את חייו התכליתיים ומאפשר לנו להישאר במצב בריאותי עם זיכרון חריג. זה גם ניתוח מרתק, שמוכיח שהשימוש היומיומי בתותים משפר את הזיכרון לטווח הקצר. 


משפר את הראייה


תותים מתאימים למראה. מחקרים שמוצגים באותו יום הוצאה של תותים מעכבים את התרחשות הניוון המקולרי של הרשתית, קטרקט, עיניים יבשות ונושאים שונים הקשורים לנושא הקשב. ההרכב הביוכימי הייחודי של תותים מאפשר לעצור את הופעתן של מחלות המשפיעות על הראייה.


נוגדי חמצון


נוגדי חמצון הם חומרים המסכלים את התוצאות המזיקות של חמצן אנרגטי בתאי הגוף. נוגדי חמצון מגנים על הגוף מפני הזדקנות בטרם עת ומחלות קשות.


תרכובות פנוליות 


תותים כוללים הרבה תרכובות פנוליות בעלות תכונות נוגדות חמצון יציבות. צריכת תותים מיום ליום תגדיל את יכולת הגוף לעמוד בתוצאות של רדיקלים חופשיים. 
תות שדה - המאגר של החומצה
האלגית חומצה אלגית היא הרגולטור של מחזור התא. ולעתים קרובות הוא נמצא בתות. החומר נחשב ביכולתו להפסיק את המוטציה של מרבית תאי הסרטן. את המקום השלישי המכובד מבין כל הסחורות על חומר התוכן של תות חומצה אלגית. תותים מסייעים לדיכוי תהליכי הגידול. תות מחזק את מערכת החיסון ומגן עליה מפני תקיפות חיצוניות.


חומר ויטמין C


תותים הם אספקה ​​אמינה של ויטמין C. קומץ של פירות יער אלה כוללים ויטמין C נוסף מאשר תפוז אחד. המציאות היא שזה צריך להיות במחשבות שמאוד בשלות ובשלות כהות ובשלות שגדלות מתחת לשמש המבריק יכולות להתהדר בעושר כזה, ולעולם לא בתוך חממת התות. באופן מוזר, בתוך התותים הקפואים, ויטמין זה יישאר בכמות כמעט זהה לזו של ימינו.


רוב מניעת סרטן


השימוש הנפוץ בתותים מסייע לקצץ את האפשרויות ליצירת מרבית סוגי הסרטן. בגלל נוכחות צפיפות יתר של ויטמין C, חומצה אלגית וחומרים מועילים שונים, תותים יכולים למנוע את האירוע של כמה סוגים של רוב סוגי הסרטן. 


מועיל לקבוע


תותים הם בעלי אינדקס גליקמי נמוך, מה שמרמז שהוא מעכב את תוספת השומנים. תותים כוללים חומרים התורמים לשריפת שומנים. יעילות משטר האכילה מוגברת ב -24% עבור רבים שכללו תותים. 


מנרמל סוכר בדם


תותים הם פירות יער שאנשים עם סוכרת יכולים לאכול. כתוצאה מהרכבו הייחודי מכל הבחינות, ושלב מוגזם של פיטונוטנטים. תותים אינם מוסיפים לשיפור מחודד בטווחי הסוכר בדם, ובאותה מידה מאט את ספיגת הסוכרים. בשל כך תותים מתאימים לאנשים עם סכנה מוגזמת לסוכרת.


מערכת לב וכלי דם


תותים מקטינים את הסיכוי לשכיחות וצמיחה של לא מעט מחלות לב וכלי דם. תותים עשירים בוויטמינים תזונתיים מגוונים ונוגדי חמצון. חשוב בהרבה כי מרבצי מגנזיום ואשלגן נמצאים בפירות יער בשלים. תותים מועילים בנורמליזציה של לחץ דם.


תות מונע אלרגיה


תותים מתאימים לאנשים שנפגעים מסוגים שונים של תסמיני אלרגיה. נראה כי יש להימנע מאנשים עם בעיות הקשורות זה לזה בשלים, ארומטיים, בעלי טעמים בהירים. עם זאת לא, בשל ההרכב הביוכימי הייחודי שלה, תותים מעכבים תהליכים דלקתיים ותגובות ביוכימיות מסוימות הקשורות לביטוי תסמיני האלרגיה.
מחקרים מראים שאם ילדה צרכה תותים במהלך ההריון, הסיכוי ליצור לה אלרגיה בפעוטה יכול להיות מינימלי.


יתרונות תות לנשים הרות


תותים מועילים במיוחד לבנות בשליש הראשון להיריון. בגלל החומצה הפולית, היא מתאימה לבעלי ברי זה מצלמת את הרחם ומסייעת לחיזוק העובר


תותים הם 80% מים


תותים הם 80% מים. הסיבה לכך היא שהיא כל כך מועילה להיווצרות הדם וללב הכלילי. מי תות מכילים אלמנטים מועילים רבים, כך שהם מנרמל בנוסף את קצב פעימות הלב ותורמים לפעולה נכונה.
שתף טקסט זה "יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות."

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?