שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישת המפתח


ציפורן היא טיפול מועיל להשיל קילוגרמים. ניתן להשתמש בו להכנת תה מרפא, תערובות עם תבלינים שונים, המזכירות תה ציפורן עם דבש וקינמון. ציפורן עוזרת להשיל קילוגרמים ולהפוך את נקבוביות ועור גופם לקלות ומענגות.









כיצד להשתמש בציפורן לירידה במשקל בדרך הסודית
שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישת המפתח

הרכב ציפורן


מוקדם יותר משאנחנו משתמשים בציפורן להפחתת משקל עלינו לתפוס את הרכב הציפורן (הרצפה) הוא מכיל: מים - 6,5 גרם, שומן - 20 גרם, חלבונים - 5,9 גרם, פחמימות - 26,9 גרם, תאית - 34 גרם, שמן אתר (ציפורן) - בערך 20%, וכמוהו גם הוויטמינים התזונתיים מקבוצת A ו- B (B1, B2, B3), C; חומרים מינרליים - אשלגן, מגנזיום, סידן, נתרן, זרחן, מנגן, ברזל.

מתכוני ציפורן להפחתת משקל


ניצני ציפורן יבשות כוללים חלקי רמז מועילים וויטמינים תזונתיים. כ- 20% מהרכב הוא שמן חיוני. הקומפוזיציה העשירה עוזרת להשיל קילוגרמים. ישנם יתרונות שונים של ציפורן להפחתת משקל מכיוון שמזוהים ציפורן להקלה על סיבוכים, ומשמשים להארכת מתח במקרה של לחץ דם. ציפורן משמשת להכנת תה טיפולי דיאפורטי. היתרונות של ציפורן לגברים הם יוצאי דופן מכיוון שהציפורן מחזיקה גברים בריאים מבחינה מינית, בעיקר כתוצאה מכמות קטנה של ציפורן יכולה לשפר את הטסטוסטרון.

מתכון תה ציפורן להפחתת משקל


ניתן להשתמש בציפורן להפחתת משקל בסוג התה, המתעקש על ידי גידול אבקת צמח זה במים רותחים. בתור אשר עירוי ציפורן מוכן לתפקודים רפואיים.
כדי לעשות זאת, אתה רוצה 1 כפות ניצני ציפורן. הניצנים צריכים להיות שלמים, לא קצוצים וצריכים להיות רצפתם באופן עצמאי למצב אבקה. לאחר מכן מוסיפים לאבקה המתקבלת 1 כוס מים רותחים ויוצאים לארבע שעות. עירוי החום שבעקבותיו צריך להיות שתוי 1/3 כוס מוקדם יותר מארוחות. הוא האמין כי ציפורן מנתקת את הדחף למזון, ולכן האדם המסוים של התוספת אוכל הרבה פחות ארוחות בארוחת הערב. ובשגרה זה עוזר לו להזיל קילוגרמים.

מתכון מהיר למשקאות מטבוליזם


אתה רוצה שתי כפיות תה לא מנוסה עם רכיבים בחוץ, כפית אחת ציפורן ואבקת קינמון, וניל טהור במקצת. צריך להכניס את כל מזג האוויר לתה קומקום קרמי (עם מחיצות עבות), לשפוך שם 0.5 ליטר מים רותחים ולהמשיך למשך 20 דקות. התה העוקב עם תבלינים הוא פשוט לא טעים בלבד אלא גם מרפא. זה משפר את חילוף החומרים בתוך הגוף ומתמלא בכוח.

ציפורן ותה זנגביל להפחתת משקל


המטבוליזם ישופר גם עם תה ציפורן בתוספת ג'ינג'ר. במיוחד משקה כזה ממש שימושי לשתייה בחורף. כרעיון למשקה, תוכלו לקחת תה לא מנוסה או שחור. היא תרצה כפית אחת. קח את שורש הג'ינג'ר העכשווי וטוחן אותו על פומפיה עם אבקת ציפורן. הכניסו את האלמנטים לקנקן תה ושפכו מים רותחים (0.5 ליטר), התעקשו למשך חצי שעה.
שתו עם לימון ודבש, ודללו את עלי התה שבאו בעקבותיו במים. תוכל לשתות לא יותר מכוס כוס ציפורן ליום. במנות מאסיביות, התבלין הזה מעצבן את הבטן וכתחליף לרווח לא יפגע אך ורק.

קינמון וציפורן להפחתת משקל


אחרי הכל, שום סוג של תבלין אינו תרופת פלא במאבק בניגוד לקילוגרמים שנואים. בשל עובדה זו, השימוש בהם צריך להיות מעורב במשטר מזון זול וברכבת משותפת. עם זאת תה עם תוספת ציפורן וקינמון יכולת לסייע בהוצאת לחות נוספת מהגוף ולשפר את תפקוד מערכת העיכול.
משקה כזה יגדל להיות עוזר חיוני במהלך תחילת קריר החורף כאשר חשוב במיוחד להקפיד על מצב הגוף. כדי לעלות לעצמך במצב רוח טוב ובמצב רוח טוב בבוקר, חליט שיני רצפה בקנקן - 1 כף, הוסף מעט וניל, קינמון ו 10 גרם תה לא מנוסה. עם הארומה הבלתי שכיחה, המשקה הזה יעיר אותך ויציב אותך לעבודה.

ציפורן ודבש להפחתת משקל


רבים יהיו המומים כיצד הדבש יעזור לשפוך משקל כתוצאה ממנו יש הרכב עשיר. נראה כי דבש טהור ואיכותי הנו נוגד חמצון חזק. נוגדי חמצון הם תרכובות טהורות שמנקות את תאי הגוף שלנו מתוצרי לוואי של ריקבון המעוצבים במהלך חילוף החומרים. בגללם, בנוסף למזווה שלם של ויטמינים ומינרלים תזונתיים, אנו מסוגלים להשיל קילוגרמים "ובמתוק", ולא לשכוח, למעשה, שעלינו להתאים את המידה לכל חלק.
אפילו מים דבש יוצאי דופן נלקחים בחשבון מועילים במיוחד. למי שמוסיף לזה תבלינים, אז משקה כזה ישמש חומר משלשל קל, ישפר את העיכול ויספק נמרצות וקלילות במשך כל היום:
כף ציפורן קצוצה, מקל קינמון, 10 גרם תה - תוכלו לבחור מישהו לפי הסגנון שלכם, כפית דבש אחת.
שלב כל חלק והתבשל במים רותחים. תוכלו לשתות תה מצונן.

התוויות נגד


 

  • אלה הסובלים מדלקת הקיבה, במיוחד אלה שהעלו את החומציות של מיץ הקיבה, לא צריכים להשתמש בציפורן מרפא עצמי להפחתת משקל. אנשים הסובלים ממחלות כליה וכבד צריכים גם לא לאכול הרבה ציפורן.

  • זה צריך להיות מפורסם כי אסור לתת ציפורן במנות אדירות לילדים. השימוש בסחורה מגוונת עם ציפורן אסור לנשים בהריון ומניקה.

  • תיבול זה, בנוסף לאחרים, עלול לגרום לתגובות אלרגיות. בשל עובדה זו, אם יתגלו האינדיקטורים העיקריים לתגובה אלרגית (אדמומיות הנקבוביות והעור, גירוד), אסור להשתמש בכל ציפורן.

  • היועצים אומרים כי צורכים לא יותר מכוס תה מרפא עם ציפורן ליום. תבלין זה עלול לגרות את המעיים, ולמי שנוטל תרופות במנות גדולות יותר מכפי שהוא חיוני, ועלול לעורר אצלך מחלות מגוונות בדרכי העיכול.


 

האם אוכל להשיל קילוגרמים עם ציפורן?


ציפורן להפחתת משקל, כמו טיפול טבעי אחר, היא פשוט לא תרופת פלא שיכולה לסלק תוך קילוגרמים עוד ועוד. יש לגשת למשקל השופך באופן מקיף: יש להקפיד על משטר מזון, לנהל את הארוחות המתאימות, ובנוסף לבצע אימונים מגוונים שיכולים לאפשר לך לרדת במשקל .
במקרה שאתה אלרגי לציפורן, שאל את הרופא מוקדם יותר מאשר להשתמש בציפורן להפחתת משקל.


Comments

Popular posts from this blog

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?