10 מידע על תזונה לשמירה על ההתאמה העצמית והבריאה שלך

10 מידע על דיאטה כדי לשמור על השאננות ובריאות


האם אתה רוצה לשמור על התאמה משלך ובריאה? להלן עשרת נתוני הדיאטה הגבוהים ביותר שיכולים לשמור על כושר ובריאות, ורווחתך הפסיכולוגית תשתפר.
להלן 10 מידע על דיאטה לשמירה על שאננותך ובריאות.









מידע תזונתי בכדי להישאר בכושר ובריא.
מידע על תזונה כדי לשמור על השאננות ובריאות

1. אכל ארוחות רבות


אתה רוצה שליותר מ- 40 ויטמינים שונים לחלוטין יהיו בעלי רווחה טובה, ואף אוכל לא יכול להציג בפניו את הכל. הצעת ארוחות בימינו מקלה על אכילת כל סוגי הארוחות על ידי קניית ארוחות עכשוויות ובישול, הן בנטילת כלים וארוחות מבושלות מראש והזמנה מבחוץ. יציבות ההחלטות שלך לאורך זמן! אם אתם אוכלים ארוחה עתירת שומן, אכלו ארוחת ערב דלת שומן. אם תאכלו מנה גדולה של בשר לארוחת ערב במוקדם או במאוחר, יתכן שאהבתם את הדגים למחרת.

2. העבירו את משטר המזון שלכם למספר מזונות עשירים בפחמימות.


רוב האנשים לא אוכלים מספיק דיאטה כמו לחם מחיטה מלאה, פסטה, אורז, דגנים שונים ותפוחי אדמה. בנוסף, יש לשאוף שלחם מלא, פסטה ודגנים מלאים שונים בכדי להאריך את צריכת הסיבים. זה יכול להקל על להישאר בריאים ובריאים.

3. ליהנות מפירות וירקות רבים.


רובנו לא אוכלים מספיק ממזונות אלה, למרות שהם מספקים ויטמינים מגנים חשובים. נסו לאכול לפחות 5 מנות ביום, ואם אינכם מעדיפים את זה בהתחלה, חפשו מתכונים חדשים או בדקו אילו מנות ניתן למצוא במכולת. גורם חשוב לרבים מהפירות הוא שהם ידידותיים לבטן ושומרים על בריאותכם.

4. שמרו על משקל בריא והרגישו רגועים ממש


משקל גופני קיצוני יגדיל את האפשרות של מחלות רבות, המתאימות לרוב סוגי הסרטן וכלי הדם. שומנים גופניים נוספים מתרחשים בכל פעם שאתה אוכל יותר אנרגיה ממה שאתה רוצה. אנרגיה נוספת זו יכולה להגיע מכל מרכיב תזונתי בעל ערך קלורי (חלבונים, שומנים, פחמימות או אלכוהול), עם זאת, שומנים הם למעשה אספקת האנרגיה המרוכזת ביותר. אימוני גוף הם שיטה מצוינת לשיפור הכוח (האנרגיה) שאתה מוציא ויכול לגרום לך להרגיש טוב. המסר קל: למי שעולה במשקל, רצוי לאכול הרבה פחות ולהיות אנרגטי ובריא יותר.

5. אכלו חלקים נפוצים: צמצמו כמה ארוחות, אל תוציאו מהן


אם אתה שומר על גודל המנות בטווחים משתלמים, קל יותר לאכול את כל הארוחות שאתה אוהב בלי שתצטרך לכלול כמה. לדוגמא, החלקים ההגיוניים הם 100 גרם בשר, פרי בינוני, חצי כוס פסטה גולמית ו 50 מ"ל גלידה. ארוחות מוכנות מראש הן בדרך כלל שיטה שימושית לשליטה על גדלי המנות, ולעתים רחוקות, יש ערך קלורי בתוך האריזה שיכול לעזור לכם להיות תלויים באנרגיה. אם אתם אוכלים בחוץ, תוכלו לשתף את הנתח עם חבר.

6. ארוחות תכופות


מחסור בארוחות, בעיקר ארוחת בוקר, עלול לגרום לרעב בלתי מבוקר, אשר מסתיים לרוב בעודף. ארוחות קטנות (חטיפים) בין הארוחות העיקריות עלולות להפסיק את הרעב, עם זאת, לא אוכלים הרבה כדי לשנות ארוחות נפוצות. אל תשכח להסתמך על חטיפים כחלק מצריכת הקלוריות הכוללת שלך.

7. שתיית הרבה נוזלים


מים עוזרים לעומסים בחילוף החומרים הגופני ושומרים עלכם אותו דבר ובריא.
על מבוגרים לשתות לפחות 1.5 ליטר נוזלים ביום! לחילופין, הרבה יותר, למי שחם מאוד או אם יש לך הרבה אנרגיה. מי ברז טהורים הם אספקה ​​יעילה של נוזלים, עם זאת, הבחירה יכולה להיות מספקת ובריאה. האפשרויות האלטרנטיביות הן מיצים, שתייה נוחה, תה, אספרסו, חלב ורבים אחרים.

8. שגרות אימונים קבועות 


כפי שראינו, הרבה אנרגיה ופעילות גופנית קטנה עלולים להסתיים בעלייה במשקל. פעילות גופנית סבירה עוזרת לשרוף אנרגיות נוספות אלה. לכן, הכניסו את פעילות גופכם ללוח הזמנים היומי שלכם. צאו לטיול בצהריים. אתה לא צריך להיות אתלט כדי להיות אנרגטי!

9. התחל עכשיו! כמו כן, בצע התאמות ללא הרף


התאמות אורח חיים הדרגתיות פשוטות יותר מאשר התאמות דרסטיות באופן מיידי. במשך 3 ימים, דווח על הארוחות והמשקאות שאתה אוכל בארוחות העיקריות והבינוניות. האם אוכלים מעט מדי פירות וירקות? התחלה מצוינת היא לנסות לאכול פרי תלוי או מנת ירקות ביום. האם למאכלים האהובים עליך יש חומר עתיר שומן וגורם לך לרדת במשקל? אל תשלול אותם, ובאמת תחוש עצוב, עם זאת, נסה להחליט על הווריאציות שלהם, דל שומן או לאכול כמויות קטנות יותר. בשבילך להתחיל להשתמש בשלבים בעבודה!

10. קחו בחשבון שהיציבות היא כל החלקים


אין ארוחות "טובות" או "לא בריאות", רק תזונה מועילה או לא מספקת. אתה באמת לא מרגיש אחראי לגבי הארוחות שאתה רוצה, עם זאת, טורף אותם במשורה ובחר במזונות שונים שיעניקו לך את היציבות והבחירה הדרושים לרווחתך.
אני מקווה ש 10 מידע דיאטה מעולה יסייע לכם להישאר בריאים ובריאים.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?