9 הצעות הגדולות ביותר לשיפור מערכת העיכול שלך

9 ההצעות הטובות ביותר לשיפור מערכת העיכול שלך


האם אתה מכיר טיפים לשיפור מערכת העיכול שלך? בחירת הארוחות הטובות ביותר יכולה למעשה לעזור בשיפור מערכת העיכול, עם זאת, יש לבחון גם כמה מהרגלי האכילה שלך. להלן 9 ההצעות הטובות ביותר לשיפור מערכת העיכול שלך.









 טיפים לשיפור מערכת העיכול שלך.
 רעיונות לשיפור מערכת העיכול שלך.

1. אכל ארוחות רבות של סיבים מוגזמים


סיבים מקדמים עיכול תקין על ידי הגשה לביטול הפסולת מהגוף שלך. מזונות עשירים בסיבים כוללים תפוזים, תפוחים , בננותתותים .
עם זאת זכור!
על ידי הכללת סיבים תזונתיים אתה יכול לשפר את מערכת העיכול שלך, עם זאת, לעשות זאת בהדרגה ולשתות הרבה נוזלים. למי שמשפר את צריכת הסיבים שלו מוקדם מדי מבלי לצרוך מספיק נוזלים זה יכול לגרום לכאבים ונפיחות.


2. אכלו ירקות ופירות כדי לשפר את תפקוד מערכת העיכול.


האם אתה צריך לוודא שהארוחות שלך מתעכלות בקצרה ובאופטימיות? ואז אכלו ירקות מרים כמו אנדיביים, קייל, מנגולד וארוגולה. שום, בצל, כרישה, גזר, שומר וארטישוק גם הם עובדים נפלאות. פירות הדר עוזרים בחומצה בקיבה. אשכולית גדולה מספקת גם עומסי נוזלים. אגב, למקרה שאוכלים את הפרי כל הזמן שאחריו רק מזונות שהרבה פחות מעכלים, הימנעו מתהליכי תסיסה בתוך הבטן.


3. אכלו תכופות וכבדו את קצב העיכול שלכם


אכל ארוחות ונשנושים נפוצים כדי לעזור להעביר ארוחות דרך מערכת העיכול שלך. קח את הזמן לאכול, אולי אפילו יהיה לך יום עמוס. זה יכול לעזור לך לשפר את מערכת העיכול שלך.


4. ללעוס היטב, אבל באיזו תדירות?


העיכול מתחיל בתוך הפה. אם אנו בולעים את הארוחות מהר מדי, אנו מדלגים על צעד חיוני. הפיזיקאי שלנו צריך לעבוד קשה יותר ובכלל פשוט לא מצליח. באיזו תדירות כדאי ללעוס לעיסה, זה משתנה בהתאם לארוחות. ההצעות משתנות בין לפחות עשרה או שלושים אירועים. עם זאת, במקרה שתעסה היטב, תדע מתי לבלוע. זה תלוי בגוף שלך ותן לו לעשות את העבודה!


5. תן לזה טעם!


ישנם מספר צמחי מרפא המקדמים עיכול. דוגמאות לכך כוללות קינמון וציפורן, אולם מערכת העיכול שלך יכולה להיות מרוצה גם מנענע, כורכום וג'ינג'ר. בחירה עשויה להידרש גם לשקול את העיכול הנכון. טיפ: לשיפור מערכת העיכול שלך. הכינו משקה צמחים עכשווי או תה טבעי. לא רק שאתה עושה דבר אחד בעיכול שלך, אלא שאתה משיג יציבות מאוזנת של נוזלים.


6. שומנים ופחמימות. 


משקל בריא חיוני לשיפור מערכת העיכול. זה כבר מתחיל בהנחה של שומנים רוויים ופחמימות, הדומות לתכולה בלחם, שתייה נוחה, מוצרי חלב ומזון מוכן. אפשרויות טובות הן עוף הודו ובשר רזה. שומנים בלתי רוויים טובים מתגלים בעיקר בדגים שומניים.


7. האם מעודדת הרכבת הבריאה?


פעילות גופנית נפוצה מעוררת את שיטת העיכול של הארוחות. נסה טיולים קצרים וקח את הצעדים כתחליף למעליות כדי לשמור על חיך. ראה את עצות התרגיל לגוף לאחר הארוחה; אתה פשוט צריך לצאת לטיול קטן. תנועה שקטה זו היא פשוט האות הטוב ביותר במערכת העיכול שלך: עכשיו יכול להיות הזמן ליצור חיוניות! הרכבת גם מקדמת את תפקוד המעיים, חשוב למסלול העיכול ולפעולות המעיים. עם זאת, הרכבת האינטנסיבית לא צריכה להיות שימושית באמת מכיוון שהיא יכולה להפוך במהירות את מערכת העיכול שלך.


8. התרחק ממזונות העלולים לגרום לאי נוחות בבטן


שמתם לב שמזונות מסוימים בדרך כלל גורמים להפרעת קיבה מאשר אחרים. במקרה שיש לך צרבת, גזים במערכת העיכול או עצירות, או כנראה שיש לך מחלת צליאק, מחלה במערכת העיכול, מחלות מעי דלקתיות או מעי רגיז, צורות מסוימות של ארוחות יכולות לקדם את הופעת הסימנים. תופעה זו שונה לחלוטין עבור כולם.
להלן מספר מזונות הגורמים לרוב לכאבי עיכול

  • קפאין

  • אוכל חריף

  • אוכל שומני או מטוגן

  • למוצרי חלב יש כנראה אי סבילות ללקטוז

  • תירס

  • אלכוהול


9. לאכול לאט ולהירגע תוך כדי הצריכה



  1. שתו בכוס.

  2. אל תשתמש בקש ואל תשתה ישירות מהבקבוק או מהפחית.

  3. הרחק ממסטיקים וממתקים קשים.

  4. שתו חם במקום משקאות רוחביים. בהחלט, משקאות נוצצים בולעים אוויר נוסף.

  5. למי שמעשן, נסה להפסיק.


יש למנוע או לצרוך ארוחות הגורמות לכאבי בטן או לנפיחות ונפיחות בכמויות מוגבלות. במקרה של אי סבילות ללקטוז, עדיף להיפטר מכל אספקה ​​של לקטוז מהתזונה או לנסות לטרוף סחורה עם תכולת לקטוז נמוכה.
בעקבות העצות הבאות, אתה יכול אולי לקדם את תפקודה התקין של מערכת העיכול שלך ולהקטין את הסכנה לבעיות עיכול. שתף '' 9 ההצעות הטובות ביותר לשיפור מערכת העיכול שלך ''.



 

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?