9 מיתוסים על צריכה בריאה זה חיוני לדעת

9 מיתוסים על צריכה בריאה זה חיוני לדעת


האם למדת בהתאם להמלצת התזונאים האחרונים, היחס בין פירות וירקות במשטר המזון צריך להיות ארבע עד 1 ולא 50/50. ישנן הרבה תפיסות שגויות שעשויות להדהים אותך לגבי צריכה בריאה. בהמשך מופיעים 9 מיתוסים על צריכה בריאה שכרעת עלייך לדעת.









מיתוסים על אכילה בריאה שעליכם לדעת
מיתוסים על צריכה בריאה זה הכרחי

פירות לעומת ירקות
אנשים רבים אינם מבצעים שום שונות ספציפית בין פירות וירקות. עם זאת לא ניתן לכנות אסטרטגיה זו כנכונה. בהתאם להמלצת התזונאים האחרונים, היחס בין פירות וירקות במשטר המזון צריך להיות ארבע עד 1 ולא 50/50.


כמות הארוחות והמשקל


קשר ישיר בין כמות הארוחות והעומס של האדם הוא למעשה אקטואלי. עם זאת, לא מהסוג שנהגנו לראות אותו. כשאתה מכחיש את הארוחות העצמיות שלך ואוכל 1-2 מקרים ביום, אז זה פוגע הרבה יותר בגוף מאשר ארוחות קטנות 5-6 מקרים ביום. חלוקה נכונה של מנות למשך כל היום מתאימה את חילוף החומרים שלך בצורה בריאה, והגוף כבר לא חייב לשקוע משהו בטרם עת, הולך וגדל.


פוגעים בשוקולד


צריכה קיצונית של שוקולד פוגעת למעשה ברווחתה, אולם רק כמה נשיכות ביום יביאו אך ורק למערכת העיכול. בנוסף, שימו לב לסוג השוקולד הנצרך: הוא צריך להיות צלול ומר (עם נתח מוגזם של קקאו).


ארוחת בוקר


יש להתייחס למיושן על מקום המתירנות בהתהוות ארוחת הבוקר. לתזונה מזינה, ארוחת הבוקר צריכה להיות מאוזנת: לגלם חלבונים, שומן, פחמימות וסיבים תזונתיים.


פרי לקינוח


לאמיתו של דבר, קשה לגוף לגכל את הפירות כאשר הבטן כבר מלאה. בשל עובדה זו, עדיף להפסיק פירות לנשנושים בין ארוחות יסודיות, כאשר הבטן כמעט חופשית ובמקום לקחת לחלוטין את כל הוויטמינים התזונתיים וחלקי הרמז מתנות הטבע.


מיצים עכשוויים


ממש כאן יש חסרון זהה לזה של ארוחת הבוקר - צריכה בלתי מוגבלת לא צריכה להיות מרכיב בתזונה מזינה. הנורמה למבוגר - שלוש כוסות מיץ אחרונות ביום.


לחם לבן ושחור


קיבלנו הנחיות ארוכות כי לחם שחור מועיל במיוחד מאשר לבן. אף על פי כן, כשמדובר בחומר התוכן הקלורי (ונפגע בקביעת ההתאמה, בהתאמה), יתכן כי למעשה אין הבחנה בין לחם לבן ושחור.


ארוחות אחרי 6 בערב


מכיוון שהוא טיפח באופן נרחב על ידי תזונאים מספר זמן רב בעבר והתבסס היטב במוחם של הקונים. המגבלה הראויה היא לסרב לאכול במשך שלוש-ארבע שעות לפני השינה.


שומן - רע


דיאטות בדרך כלל נותנים לנו את הנסיבות המילה האחרונה, עם זאת זה כמעט ולא מסתיים בתוצאה מצוינת. שומן - הסוללה החיונית הזהה בגוף, כמו כולם. עם זאת בכל מה שחשוב לדעת את המדד - זהו כלל הזהב של תזונה ואורח חיים מזין.
שתף את הטקסט הזה '' 9 מיתוסים על אכילה בריאה שכרעת עלייך לדעת. ''

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?