מתח יכול להרוג, להרגיע את מחשבותיך בשיטות ניהול מתחים אלה

מתח יכול להרוג, להרגיע את מחשבותיך בשיטות ניהול מתח אלה


גלה כיצד להתגבר על האסון? גלה כיצד לצאת מזה יחד עם עודף הראש? גלה כיצד לגלות "פלוס" במצב עניינים קשה ולעולם לא תרגיש אחראי באמת? גלה כיצד להרגיע את מחשבותיך בסטרס? 
ניהול מתח הוא מדע פופולרי מאוד על האופן בו ניתן להתמודד עם מצבי לחץ. ניהול מתח יכול להוביל אותך להרגיע את מחשבותיך ולשפר את חיי היומיום שלך, תוך התלהבות עוברת את האתגרים שהחיים מציבים כל יום. יתכן שמדובר במחשבה להעביר לחץ לטובתך כשאתה לומד שיטות וכלים שיכולים להראות לך כיצד להפחית חרדה. אנו מתארים לעצמנו שנוכל גם לעזור לך.









טכניקות ניהול מתח
שיטות ניהול מתח

כיצד יש השפעה על לחץ על בני אדם?


ישנם בעיקר שלושה ממדים שדרכם הלחץ ישפיע עלינו באופן קריטי.

מימד גוף


מי מבולבל יכול לסבול מהשלכות מוחיות בשלב הגופני, כמו למשל ביטוי של סימנים התואמים לסיבוכי מיגרנה, כאבי בטן, הזעה קיצונית ותגובות שונות על ידי הגוף המצביעות על כך שהגוף שלנו פשוט לא מחזיק מספיק לחץ מצטבר.

ממד פסיכולוגי


יחד עם הפיזי, הלחץ משפיע גם על המחשבות. בביטויים שונים, התבלבלות גורמת לעונשים פסיכולוגיים הרסניים: שינוי טמפרמנט של 1 גורם לתגובות התואמות כעס, אומללות, דאגה ותגובות רגשיות הרסניות שונות.

מימד התנהגותי


מתח משפיע על סדר ההרגלים, נניח, למשל, ויטמינים ומקרים של אנורקסיה או בולימיה, בעיות נדודי שינה בינוניות או קשיים בסיום הלידות במשרד. עצבנות יכולה להפוך את התנהגותנו לבלתי מתפקדת עם אחרים, באופן בלתי נמנע להשפיע על מערכות יחסים בינאישיות.
האם אתה מסוגל להילחם בלחץ ולהרגיע את מחשבותיך, ולהימנע מלהיות מוצף מהתגובות הגופניות, הפסיכולוגיות וההתנהגותיות שראינו בפשטות? נכון

להלן מפורטות שיטות לניהול מתחים עבורך. 


סיכמו את הבעיה


בנדטו קרוצ'ה אמר כי "מתווה בעיה בצורה יעילה זה פיתרון". כוח בתצורה השלילית הוא הדרישה העיקרית לניהול מתחים יעיל. עלינו לפתח ניסיון אנליטי, כך שנוכל לשפר את ההתמודדות עם הבעיה. לכל בעיה, תשובה אחת: מכיוון שזיהה את "הלב הכלילי" של הנקודות החיוניות, כנראה שיהיה קל יותר לקבוע את דרכי הטיפול האפשריות.


קח בחשבון את האפשרויות האפשריות לשנות את מצב העניינים


האם יש רק תשובה אחת? לא כל הזמן. תמיד טוב לשפוט את אפשרויות האופציה לבצע שינויים במצב עניינים חיוני. במקרים אלה, סביר להניח שיהיה שימושי לקחת גיליון ולרשום את כל האפשרויות החלופיות שלך.


למדו ניסיון בניהול זמן


נהל זמן לניהול מתח. אינדיקציה שימושית נוספת היא ניהול זמן, או הגמישות למיטוב זמן נגיש. מה ההיפר-קישור לניהול מתחים? המחסור במקורות הזמן הוא ככל הנראה אחד המרכיבים שכנראה מייצרים את החרדה הגדולה ביותר אצל אנשים, ולכן לימוד שיטות ניהול הזמן הוא תגובה מועילה לשליטה עצמית.


החל מדיטציה


תן לעצמך זמן ורווחתך. מדיטציה עוזרת לפתח מודעות גדולה יותר לעצמו; התבוננות זו מביאה יתרונות בחיי היומיום, במיוחד בחברה המאופיינת בסדרת גירויים חושיים ומצב מורכבות שיוצר עצבנות אצל אנשים פרטיים.


שנה את ההרגלים המייצרים לחץ


ההתנהגות שחוקה, במיוחד אם היא מזיקה לרווחתך הפסיכולוגית והגופנית. ביצוע שינויים בחיים שלך אינו תמיד פשוט; הדאגה לשינוי משפיעה על אנשים רבים. לימוד להתמודד עם התנאים החדשים ולחיסול הרגלים אלה שעשויים להוות מקור ללחץ עבורנו זו תגובה ברת ביצוע.


הכוח בעקבות שיקול דעתנו


ככל שאנו מאפשרים למחשבות שלנו להתמודד עם חרדות ועל מה שעושה אותנו עצבניים, התוספות שהרעיונות הללו מתמודדים ומציפים אותנו. זה טהור.
"כוח עוקב אחר שיקול דעתנו."
המפתח, בשל עובדה זו, הוא להסיח את דעתנו. הופעה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, לכתוב למשל ביומן שלנו (או בסמארטפון אם אין לנו שום דבר אחר נגיש). מחוות הכתיבה, האמת היא, מעוררת את מחשבותינו, ומחלישה רעיונות חרדים.


נשימה נחוצה כדי להרגיע את מחשבותיך


לחץ וחרדה מורידים את האוויר ומשמרים אותנו בעקביות עם ליבנו בפה. לאט לאט ומבלי שתבינו זאת, יבואו סיבוכים ומתחים שרירים. כאשר זה קורה, נסה לווסת את הנשימה שלך לאט לאט.
התחל על ידי הכנסת זרועותיך בבטן ונשף עמוק; תבחין איך זה מתכווץ ואיך החזה שלך מתרחב. שמור על האוויר למשך מספר שניות שאחריו נשוף לאט לאט. תגלה כיצד חלק ממשקל הפנים שלך נעלם עם האוויר. שיטה זו עשויה להיות מהנה מאוד ויכולה להראות לך כיצד להרגיע את מחשבותיך.


קבע שיטה בחוץ


אתה לא משנה את זה, נופל ממש לפאניקה. ברור שהדבר הראשון שאני רוצה לעשות הוא להתחרט על עצמי. זה לא עושה ערך. ככל שיש הרבה פחות רגש, כך גבוה יותר.
גלה כיצד לעשות זאת? בואו ננתח מצב עניינים ממש, למשל, אובדן עבודה, פיטורים מהעבודה. מה צריך להוציא לפועל במצב דברים זה? כתוב מלאי של אופציות. אז זה חיוני, די פשוט - קח וכתב מלאי של אופציות על דף גדול ונפרד:
אנשים שמוצאים עצמם מסוגלים לספק לך המלצה, לסייע, להשפיע על מצב העניינים.


שאל את עצמך שאלות


שאני אוהב?
מה אני אוהבת לעשות?
האם אני מסוגל להתחייב לזה?
איזו קריירה הכי קרובה לבילוי, לבילוי שלי?
אולי זה מצב האסון הזה שיכול "לדחוף" להמצאת היכולות האחרונות!
אל תפחד לומר מה שאתה צריך במוקדם או במאוחר.
צייר "תמונת תוצאה סופית". שימו לב לרצונותיכם, הפכו אותו ליעדים ורמות כדי להשיג יעדים. כוון את הרעיונות שלך למסלול זה. עבור אנשים רבים הנושא ברחוב להישגים הוא בדיוק זה - אין להם מושג מה הם צריכים.


זכרו רגעים גאים בחייכם


אולי אחרי השיעור שאתה חווה עכשיו כל הגורל שהגורל מוכן עבורך במוקדם או במאוחר יופיע פי 3 יותר טעים. ותסתכל על מצב העניינים "מהטווח הארוך". בעוד 12 חודשים, שניים, שלושה, 5, עשר, איך תראו את זה? זה לא סביר בגוונים כהים כמו עכשיו. אז זכרו את הרגעים הגאים שלכם, וזה יראה לכם כיצד להתמודד עם מתח, וזה ירגיע את מחשבותיכם.


הקדישו את זמנכם לדברים שבאמת אכפת לכם מהם


ניהול מתח יכול להילקח כיצירות אמנות. הקדישו את זמנכם לנושאים שבאמת אכפת לכם מהם. סוגיות שאתה פשוט רוצה לעשות. דברים שאתה בעצם אוהב לעשות. סוגיות המספקות לך מספר חיוניות והנאה.
האמת שמוקדם או במאוחר מציעה לך מימון נעים - כתוב מאמרים, ללמוד אנגלית, ללמוד ספרות מיומנת, ללמוד קריירה חדשה לגמרי, חבילות מחשב נייד חדשות, סרטי הדרכה. זמן הוא משאב שימושי שאין לו תחליף. האופן בו אתה משתמש בו כעת יכול להשפיע על חייך העתידיים.


הארמון שלך, המפלט שלך


ממש כאן מופע פשוט להבנת טכניקה זו: חשוב על שאתה בעבודה, עם מספר נושאים שיש לעשות, אווירה מתוחה, מספר רעשים ועמיתים שדנים איתך ומלחיצים אותך. או תחשוב על זה שהסתכמת פשוט עם שותף לעבודה שלך, ובאותה העת, הצעירים שלך מוכנים כדי שתוכל ללכת לתיכון.
איך תרגיעו את מחשבותיכם? צפו בחדר ריק. ארמון אישי מלא רגוע ושלווה, המקום בו אתם עשויים לסגור את הדלת ולהיות לבד. מעבר לדלת, יש רעשים ודאגות, עם זאת אתה בטוח בבית האינטימי והשקט הזה. אתה יכול לשבת ולקחת בחשבון סוגיות ברוגע.

לסיכום, חשוב שתכירו את הדרך לחפש את אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיע את מחשבותיכם. כל אדם מסוים הוא בלעדי וספציפי, ואף פעם לא כולם רוצים את ההמלצה הזהה. שאפו כל אחת מהאסטרטגיות הללו של ניהול מתח, כדי לברר איזו מהן היא הטובה ביותר עבורכם.
קחו בחשבון כל הזמן לקבוע סדרי עדיפויות בחייכם; אל תחשוב פשוט על אחרים להזניח את עצמך. שווה את עצמך כמגיע לך, הגן על הפרטי שלך. 

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?