התנשאות בקרב פעוטות, סיבות וטיפול

התנשאות בקרב פעוטות, סיבות וטיפול


בתגובה לסטטיסטיקה של שיניים, רק 10% מתושבי העולם לועסים כי זה צריך. הלעיסה הימנית מבינה את מקום הלסתות שבאמצעותן האמייל הגבוה בקושי חופף את הירידה. במאמר זה, אנו הולכים לגלות על התנשאות בקרב פעוטות - הסיבות והטיפול בהן.









עקצוץ בפעוטות
עקצוץ בפעוטות

מדוע לעיסה נכונה כה חיונית?


הלעיסה מציגה את מצב קרקעית הקרניום, חלל חיוני אסטרטגי שבעזרתו חוצים לא מעט עצבים וכלי שיט. אם מרחב זה פנוי ונכון, אז הנפש מצוידת בדם ביעילות. הדחפים מהתודעה חוצים בצורה מתאימה ובביטחון את עבודת הגוף כולו. עם זאת בגלל בעיות, תקן העצבים נשבר, מה שמציב סכנה לכל מערכת עבודת הגוף שלך. ואנחנו סובלים מהתנשאות בעיקר בפעוטות. תיקון לעיסה הוא הדמות של הרווחה הכללית של הגוף, ולעולם לא חיוך מקסים.

האם ילדכם לועס, נכון?


להלן מספר אלמנטים המסייעים לך לקבוע כי הלעיסה של הילד נכונה, או שהוא סובל מהתחתית.
זיהוי לעיסה רגילה

  • פעוטות לעיסה רגילות מתרחשות כאשר:

  • האמייל מתפתח הומה אדם באופן קולקטיבי, באופן אינטנסיבי:

  • צריך להיות פערים קטנים בין האמייל המסורתי.

  • הטוחנות יכולות להיות מעט גדולות יותר, ועליהן הטבע נותן שמורה נקודתית.

  • אם אמייל החלב מתפתח בזה אחר זה או נתקל זה בזה, זה מסמל כי האמייל הטוחני יכול להיות די אינטנסיבי יותר, והם למעשה יתפתחו אחד על השני.


זיהוי
תת-קרקע תת-נשיכה בקרב פעוטות מתרחש כאשר:

  1. לסת דיסטלי - מפותחת יתר או לסת ירידה לא מפותחת;

  2. לסת ירידה Mesial נדחף קדימה;

  3. עמוק - האמייל הגבוה יותר חופף את הירידה באמייל בגודל של יותר ממחצית מגודלם;

  4. פתוח - הרבה מהאמייל של הלסת העליונה והירידה בדרך כלל אינם סגורים;

  5. צלב - התפתחות חד צדדית של השיניים הגבוהות או הירידות;

  6. קשור לדיסטופיה (למשל, כלבים) - האמייל בדרך כלל לא נמצא במקומו בתוך השיניים (למעלה, מתחת או לפן).


 

גורמי התנשמות בקרב פעוטות


ישנם מספר גורמים חיוניים להתקרחות פעוטות המוגדרים תחת.

גנטיקה


התחתית עוברת בירושה, ואם לאם או לאב היו נושאים זהים כילדים, הילד נוטה לחזור עליהם במדויק. שנית, תת-קרקע עשויה להופיע כתוצאה מהרגלי בריאות לא בריאים של התינוק, שדומים ליניקת אגודל או לדמה מוצצת ארוכה, יכולים לתפקד גורמים. שלישית, הפרת האמייל לאורך כל בקיעת השיניים או אירוע של מחלות בטוחות, דמיון עם רככת תהיה גם סיבה להתנשאות בקרב פעוטות.

האכלה סינתטית


היווצרות של לעיסה פתולוגית בילדים עלולה להתחיל כבר בגיל הינקות. בתדירות הגבוהה ביותר, זיהוי התת-קרקע אצל ילדים צעירים המקבלים ויטמין סינטטי. עצם העובדה שנולדו בילודים ירידת הלסת מקוצרת במידה ניכרת ביחס לגבוהים יותר, והשנה העיקרית של החיים, בתוך האסטרטגיה של האכלה טהורה, משווה את היקף הלסתות. יניקת השד האימהי מלווה בעבודה ערה של קבוצות שרירי הפנים ופעולות של הלסת הירידה, התורמת לשיפורו.
להבחנה, האכלת בקבוקים אינה מחייבת פעוט לינוק ולהשתמש בלסת הירידה, ולכן היא ממשיכה לפגר אחריה במדידה מהלסת העליונה. וזה מביא לתחתית.


ללא הפסקה אמייל חלב


עמדה חיונית בתת-קרקע בקרב צעירים מבוצעת על ידי חוסר אמייל של חלב בטרם עת, הפרה של בקיעת השיניים בגלל מחסור במינרלים (פלואוריד, סידן) בגוף, מספר עששת, פרנלום מהיר של הלשון, נזק לסת. יחסית לעיתים רחוקות, התמצית בקרב צעירים היא התוצאה של מוגבלות מולדת, הדומה לחך שסוע או להתפתחות של לסתות.


התנשאות בטיפול בפעוטות


אורתודנט מיומן יכול לאבחן את הסיכוי לאירוע תת-נשיכה אצל פעוט בכל גיל של התינוק, גם כאשר התינוק לא הספיק למעט את האמייל. בגיל זה, רופא מומחה יכול להציע לאמא לרכוש מוצץ מסוים שעוזר לדאוג ללעיסה המסורתית אצל פעוט מימי החיים הראשונים. עדיף להשפיע על הנושא מוקדם יותר ממה שקורה - מומחה יסייע לכוון את הרחבת האמייל במקום הנכון.


עבודתו של אוסטאופת.


חובתו של רופא זה היא לבנות את מערכת השלד והשרירים, להחזיר את הניידות והפלסטיות של כל המפרקים, ובכך ליצור את הנסיבות ליצירת לעיסה יפה ו בריאה.
במקרה שגילית את העניין הזה '' עקיצות פעוטות, סיבות וטיפול '' שימושי, אל תשתף עם אחרים.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?