האם תפוח ביום מרחיק את המחלות? אפל יתרונות ברווחה

אפל יתרונות ברווחה


האם אתה מודע ליתרונות המזעזעים של תפוח לא מנוסה למערכת העיכול האנושית, מערכת הלב וכלי הדם, מערכת העצבים והמשקל הקיצוני? אפל עוזרת מאוד להתקדמות הנכונה שלנו. בוא נקבע את "האם תפוח ביום מרחיק את המחלות? ''









יתרונות בריאותיים של תפוח
אפל יתרונות ברווחה

 

שווי תזונתי



  • מים 80-90%

  • סיבים 0.6%

  • סוכר 5-15%   

  • קרוטן ופקטין 0.27%

  • עמילן 0.9%

  • ויטמינים תזונתיים A, B1, B2, B3, C, E, אוקיי


ויטמינים תזונתיים בתפוח


ויטמין  A בתפוחים גדול ב -50% מאשר בתפוזים - ויטמין זה עוזר לשמור על הצטננות וזיהומים שונים ושומר על דמיון טוב ועתיד.
ויטמין C  תפוח מריר אחד מהווה את החלק הרביעי מהדרישה היומית של ויטמין C. כתוצאה מוויטמין C. תפוחים משפיעים על דלקת. , מקדם שיקום מהיר לאחר מחלה מורחבת.


רכיבים ומינרלים רמז


אשלגן 
אשלגן הוא משתן קל. זה עוזר לסלק את הנפיחות של הגוף, מווסת את חומר התוכן הנוזלי ונורמל את עבודת הכליות. כתוצאה מחומר תוכן אשלגן אפל מסייעת בנוסף בהומאוסטזיס.
ברזל
ברזל הוא התרופה המושלמת לאנמיה. יתר על כן, האיכות הגבוהה והייחודית של הברזל בתפוחים היא מתוקה. תפוחים עתירי ברזל מועילים במיוחד לילדים וילדות בהריון.
אבץ
אבץ הוא עוזר טוב לחיזוק מערכת החיסון. חוץ מזה, אבץ מסייע בהורדת המשקל. כתוצאה מחומר תוכן אבץ של תפוח, הוא מסייע בנוסף להשילת משקל.
פקטינים 
תפוחים כוללים פקטינים המעניקים לגוף התנגדות למלחים מתכתיים כבדים, חומרים רעילים ורדיואקטיביים ובנוסף מוציאים עודף כולסטרול ldl מהכבד. 
יוד 
כמויות יוד בתפוחים זה הרבה יותר מאשר בכל פירות אחרים. יוד הוא חומר מניעתי נפלא למחלות בלוטת התריס. 
חומצה פולית 
תפוחים כוללים חומצה פולית כתוצאה מכך היא מסייעת בכיב בפה. תפוחים בנוסף חותכים את חום הבטן.


אפל מרוויחה בגלל מחלת האלצהיימר


תפוחים ממלאים תפקיד חיוני בבטיחות כלפי מחלת אלצהיימר . בתגובה לניסוי, עכברים שניזונו מקרוב מתפוחים היו בשלב הבא של אצטילכולין. התוצאות של עכברים בתכנית להפחתת משקל עם צריכה מוגברת של תפוחים לאורך כל מעבר המבוך היו גדולים יותר מתוצאות הבדיקה הזהה בעכברים שאינם אוכלים תפוחים. לפיכך, תפוחים מועילים לשיפור ושימור הזיכרון, וכמו כן אמצעי בטיחות למחלת האלצהיימר.


אפל לרוב מניעת סרטן


מדענים מארה"ב לשייכות אמריקאית לבחינת מרבית סוגי הסרטן הגיעו למסקנה כי צריכה נפוצה של תפוחים עשויה להוריד את הסיכוי לרוב סוגי סרטן הלבלב ב -23%. מדענים גילו שתפוחים לא מנוסים כוללים תרכובות שעוצרות את התרחבותם של מרבית תאי הסרטן בכבד, בשד ובמעי הגס. 


מוריד את שלב ה- LDL כולסטרול


תפוחים מועילים למניעת כולסטרול ldl מופרז. הסיבים המסיסים הכלולים בתפוחים קושרים שומן במעיים, המגן על רמת הכולסטרול הנותר ותורם להנחותו. אם במקרה תאכל שני תפוחים ביום, אתה עלול להפחית במהירות את רמות הכולסטרול ב -16%. ותוכנית להפחתת המשקל של התפוח מפחיתה את הכולסטרול ה- ldl בדם ב -30%.


מקדם מערכת לב וכלי דם


תפוחים עשירים בוויטמין C. יש להם השפעה מועילה על מערכת החיסון. התפוחים פועלים באופן מועיל עם לחץ דם נמוך ומתקשה בכלי הדם כתוצאה מכך שהם מטהר אוויר חזק בדם. תפוחים טובים למעיים ולכלי הדם בגלל הכולסטרול ה- ldl הרבה פחות - כך מערכת הלב וכלי הדם בריאה יותר. 


מגן מאבני מרה


צריכה של לא פחות מתפוח אחד ביום מגנה על היווצרות אבני מרה. תפוחים תורמים למניעת מחלת כיס המרה. תפוחים מסייעים להפסקת כולוליתיאזיס ודלקת בכריתת כיס המרה. אם כבר נתקלתם בבעיות בכיס המרה, אל תשכחו לעשות שימוש במיץ תפוחים עכשווי - חצי כוס או כוס 15-30 דקות לפני הארוחות.


הגן על סוכרת


לתפוחים השפעה נהדרת על מבנה הגוף. לפירות הדומים לתפוח עם חומר נמוך בסוכר יש השפעה על תנודות הסוכר בדם. הם מוכחים לחולי סוכרת. נשים שאוכלות לא פחות מתפוח אחד ביום נוטות פחות 28% לסוכרת מסוג 2. הסיבים המסיסים של התפוחים מפחיתים את תנודות הסוכר בדם.


היתרונות של תפוחים לנשים


התפוח האחד משלב פלואורואיד פלבנואיד, מה שיעלה את צפיפות העצם. וזה חיוני מאוד עבור נשים בתוך המרווח שצוין, המאופיין בסיכוי לאוסטיאופורוזיס. תפוחים כוללים בנוסף בורון המחזק את העצמות בנוסף.


תפוחים למניעת אסתמת הסימפונות


מחקר של מכון הניתוח של נוטינגהאם אישר כי צריכה שבועית של 5 תפוחים מסייעת להפחתת מחלות נשימה (יחד עם אסתמה של הסימפונות). בנוסף, מחקרים הוכיחו שילדים הסובלים מאסטמת הסימפונות פשוט סובלים את המחלה במקרה שלרוב הם שותים מיץ תפוחים. 


עוזר למערכת העיכול


הסיבים שתפוח עשיר בשיפור העיכול . הם יעילים באותה מידה בעצירות ובשלשול. תפוחים כוללים חומצות טהורות חיוניות כמו מאלי, אבנית וציטרינה, ויחד עם כמה טאנינים. חומצות אלה מפסיקות את תהליכי הרקב והתסיסה במעי. זה מאפשר לבצע לא באמת לחוש גזים, נפיחות בבטן, לקדם ניקוי טהור ושיקום המעיים. כתוצאה מפקטין, תפוחים משמשים כשלשלשל עדין ומוגן לחלוטין. למניעת עצירות, עדיף לאכול תפוח מריר אחד או שניים בבוקר על בטן ריקה.


יתרונות לקראת משקל נוסף


לתפוחים יש מעט קלוריות. 100 גרם תפוח עכשווי משלבת 47 קק"ל בלבד. המוצר כמעט נטול שומנים, אך ללא ספק הוא מכיל פחמימות, מה שמאפשר לאדם שצרך תפוח לשמור על תחושת מלאות במשך זמן רב מאוד. אפל מיועדת לאנשים שרוצים לרדת במשקל ולאלה שנמצאים בתוכנית להפחתת משקל. 


אפל כסוכן רעלים


תפוחים מקדמים תהליכי כבד. אפל מבצעת תהליך גמילה מהכבד שלנו. יתר על כן, אושר כי תפוחים מכילים חומרים המפסיקים את התפשטותם של מרבית תאי הסרטן בכבד.


תפוח אמייל בריא


כריתת תפוח לאחר הצריכה תבריש את הלוח מהאמייל ותנקה את אזורי הביניים. זה מגן על האמייל שלנו מפני עששת. תפוח לא מתכוון להחליף מברשת שיניים, אולם לאורך כל היום תפוח לא מנוסה עושה את העבודה של ניקוי האמייל. 


התחשבות! 


התפוחים הנוספים מבשילים, ויטמינים פחות תזונתיים. מועילים ביותר הם תפוחים קטנים, מרירים ופראיים. הם כוללים עשרה מקרים ויטמינים נוספים מפירות מבריקים. אחרי הכל, תפוחים עכשוויים מועילים ביותר, אולם במהלך הטיפול בחום הם לא מאבדים את שווי התזונה והחיוניות שלהם.
שתף טקסט זה '' האם תפוח ביום מרחיק את המחלות? אפל היתרונות של אפל ''

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?