אוכמניות יתרונות הרווחה אושרו על ידי המחקרים החדשים ביותר

אוכמניות יתרונות הרווחה אושרו על ידי המחקרים החדשים ביותר


אוכמניות מועילות מאוד לרווחתנו. אוכמניות יכולות להפסיק את אירוע מרבית תאי הסרטן. לא רק אוכמניות זה מציע יתרונות בריאותיים עבור מערכת העיכול שלנו, ושומרים על משקל בריא.
במאמר זה נתמקד ב"יתרונות הרווחה של אוכמניות שאושרו על ידי המחקרים החדשים ביותר. " אנו אפילו נסתכל על הערך התזונתי של אוכמניות.









יתרונות בריאותיים של אוכמניות
אוכמניות יתרונות

שווי תזונתי


ויטמינים תזונתיים


 

  • אוקיי 24%

  • C 16%

  • B6 3%

  • E 3%

  • B2 2%


 

מינרלים


 

  • מנגן 17%

  • נחושת 3%

  • אשלגן 2%

  • ברזל 2%

  • סידן 1%


 

יתרונות אוכמניות


אוכמניות לעצמות ומפרקים


ניתן לייחס להרכב טוב מאוד את האוכמניות בצורה אופטימית על כל תוכניות הגוף. אוכמניות עוזרות לאנרגיה של עצמות ומפרקים, מכיוון שהן כוללות די הרבה סידן, אשלגן, מגנזיום, זרחן וויטמין אוקיי, החשובות לאנרגיה העצמות והמפרקים.


מחזק את מערכת הלב וכלי הדם


אוכמניות גורמות לחסינות מוגברת, כביכול במקרה של מחלות של מערכת הלב וכלי הדם, משפרת את תפקודם של כל האיברים. ניתן לייחס לוויטמינים התזונתיים B4, C וחומצה פולית באוכמניות, תוכל להחזיר את הסיכוי להתקף לב כלילי, למנוע התקפות ושבץ מוחי של הלב. אוכמניות מפחיתה את כמות הכולסטרול ldl המסוכן בדם, מחזקת את מחיצות כלי הדם ומונעת את שבירתן.


מקדם את המערכת החיסונית


לאוכמניות יש רושם אופטימי ממש על מערכת החיסון שלנו. השימוש באוכמניות יסייע בשיפור הביצועים המוטוריים, תיאום הפעולות והזכרות. אוכמניות מסייעות לנגיפי המאבק בגוף.


משפר את הראייה


אוכמניות שימושיות מאוד לראייה כאשר הן מפתחות את קבוצות השרירים של הרשתית. ויטמין A באוכמניות מחדש את הרשתית, משפר את הביצועים הנראים לעין, מנרמל את זרימת העיניים ומאפשר לעיניים להתנגד למאות כבדות.


מקדם מערכת עיכול


אוכמניות מועילות בנוסף לדרכי העיכול. מחלות בבטן, קוליטיס מטופלות במיץ אוכמניות.
לחומרים באוכמניות תוצאות חיטוי על הבטן. באותו זמן, אוכמניות משפרות בנוסף את המיקרופלורת במעי. והתהליכים המסוכנים הכלולים במעיים נמנעים. אוכמניות מקלות בנוסף על נפיחות, גזים במערכת העיכול, עצירות ושלשולים. 


מערכת הלימפה


אוכמניות עשירות בנוגדי חמצון. הם מחזקים את מערכת החיסון ומייצבים את עבודת הבלוטות, ממיסים את קרישי הדם ומשפרים את מצב הכלים המרכיבים את מערכת הלימפה גבוהה יותר. 


אוכמניות לרווחת הבנות 


אוכמניות מסייעות למאבק בגוף במחלות רבות, יחד עם רוב מניעת סרטן. אם כי אוכמניות ממש מועילות לשימוש על ידי כולם לחלוטין, יש לה יתרונות בולטים לרווחת הבנות. האוכמניות מועילות לבנות על ידי האמת שהן ינקו סיגים ורעלים מהמעיים.


נוגדי חמצון השפעה של אוכמניות


היתרון העיקרי של אוכמניות הוא נוגדי חמצון. על הבמה הניידת יש להם השפעה על גידולים בדרגה נמוכה, ומכיוון שהם מולידים בעיות, מכונים אנתוציאנינים כנוגדי חמצון אוכמניות, המציגים עצמם במניעה של מרבית סוגי הסרטן. יחד עם אוכמניות, נוגדי חמצון אלה קיימים בטבעונים ופירות טבעיים שונים המזכירים תפוחים וענבים כהים וכדומה.


בעיות נשימה


ויטמין C מסייע לאוכמניות במאבק בסוגי הנשימה. ברי הוא טיפול מעולה לשיעול, כאב גרון ודלקת הלוע.
אוכמניות הן חיטוי טוב מטבען בטיפול בשיעול.
שתף את הטקסט הזה "יתרונות בריאות אוכמניות שאושרו על ידי המחקרים האחרונים."

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?