יתרונות לבריאות בננה שאפשר לדעת (הוכחה מדעית)

יתרונות לבריאות בננה שאפשר לדעת (הוכחה מדעית)


בננה היא הפירות המוצלחים והבריאים ביותר בכוכב הלכת הזה. זה מזין ומרתק. יש לו יתרונות מגוונים. בננה משלבת ויטמינים תזונתיים C ו- E, בנוסף לוויטמין B6, האחראי על קיום טווחי הגלוקוז בדם ומשמש להרגעת מערכת העצבים. והבלוטה הכלולה בבננות יכולה להגדיל את היקף ההמוגלובין בדם.






יתרונות בריאותיים של בננה

יתרונות רווחת בננה 
במאמר זה "יתרונות לבריאות בננה שאפשר לדעת (הוכחה מדעית) " אנו הולכים להבהיר את היתרונות של בננה וזה שווה תזונה.


בננה בשווי תזונה


ויטמין סי


ויטמין C הוא חלק בלתי נפרד לצמיחתו המלאה של האדם. זה מגן בניגוד למחלות זיהומיות, מחזק את מערכת החיסון ומעלה את הטון הכללי של הגוף. ניתן לייחס לבננות ויטמין C מגן בנוסף בניגוד להזדקנות בטרם עת.

ויטמינים תזונתיים B


ויטמינים תזונתיים B בבננה משמרים נקבוביות טובות ומצב עור. זה, גבוה יותר לרווחת שיער, ציפורניים. בננה מחזקת אותם ומחזקת אותם.

ויטמין E


ויטמין E בבננה הוא מחסום נפלא להיווצרות קרישי דם בדם. וזה בנוסף מסייע בתיקון זרימת הדם.

מינרלים בבננה


אשלגן


חומר תכולת האשלגן בבננה משפר את תפקודם של איברים אנושיים בהפעלה של רקמת השריר החיננית, שמהם מורכבים האיברים הללו.

סרוטונין


סרוטונין נקרא הורמון של אושר; זה נוכח בתוך הבננה. זה משפר את העשתונות, משחרר ייאוש, מגרש את הבלוז וממזער את העייפות. בנוסף ממלא כראוי את עתודת הכוח של הגוף.


הרכב בננה 1 (בערך 100 גר ') 



  • חלבונים 1.5 גרם

  • שומנים 0.5 גרם

  • פחמימות 21 גרם

  • סיבים תזונתיים 1.7 גרם


 

יתרונות לבריאות בננה


בשורה אחת עם תזונאים, ההרכב הכימי של הבננות כה הרמוני ומאוזן, עד שמקשה לחזור על כל אחד מטבעו ובנסיבות סינטטיות. עם זאת, בדרך כלל באותו זמן, צריכה ממוצעת של בננות בארוחות תועיל לרווחתכם.


חומר אשלגן ומגנזיום של בננה


לבננות השפעה בונה על מצב מערכת הלב וכלי הדם. הבננות מזינות ומרוויחות את תאי הנפש בחמצן. ונרמל את יציבות המלח-מים. זה באמת כתוצאה מחומר תכולת אשלגן ומגנזיום של בננה. 


בננות ממשיכות להפסיק לעשן


באמצעות מיקרו-אלמנטים אלה בתוך הבננה, תוספת הגוף פשוט מתגברת על מה שמכונה "מחסום התלות". חומר התוכן המופרז של ויטמינים B תזונתיים וטריפטופן בבננות עוזרים להכות לחץ עצבי, להקל על לחץ ולדכא התפרצות של כעס. 1-2 בננות ביום יציגו מזג מעולה.


תרופה לשיעול


הסיב בהרכב הבננות, המסייע למיגור הפרות בתפקוד מערכת העיכול; בננות מועילות במרווח השיקום עם פצעים ברירית הפה ודרכי העיכול.


נקבוביות ועור זוהר


בננות מתאימות לוויטמין והיופי של הנקבוביות והעור. בדרך כלל הבשר שלהם משמש בסיס למסכות הזנה. עיסת בננה על נקבוביות נגועות ועקיצות עור או חרקים יכולה להקל על גירוד וגירוי. עיסת בננות מספקת בנוסף נקבוביות ועור זוהר.


שמור על שלב סוכר בדם


יש דעה שבננות צריכות להיות נטושות במהלך תוכנית הרזיה, מכיוון שהיא מלאה בעמילן. עם זאת, תזונאים אינם מסכימים - בבננות יתכן שיש חומצה מאלית, בנוסף לאנזימים, הפחמימות נספגות גבוה יותר. מלבד זאת, בננה עשויה לעזור לגוף לשמור על שלב בטוח של סוכר בדם, כך שלא תאיימו על התקפי דחף בלתי מבוקר למזון. 


בננות מפחיתה לחץ דם


בננה מועילה במיוחד לאנשים שרוצים אשלגן. מבננה אחת אנו מקבלים כ -400 מ"ג של אשלגן, אשר בהיפוך מחזק את שריר המרכז, מנרמל את התרגיל של המרכז ונלחם בניגוד ללחץ דם מוגבר.


מחיה בכאבי בטן


אנשים אלה העוברים מכאבי בטן. בננה היא פרי הניתן לאכול ללא מבושל תוך דאגה של גרימת כיב או דלקת קיבה מתמדת. היתרון של הבננות יכול להיות גם בכך שהוא משלב בתוכו סיבים ופקטינים, המשפרים את העיכול .


מונע מצרבת


בננות מנטרלות בנוסף את החומצה, וכתוצאה מכך הצרבת חולפת במהירות. בננה שימושית לאנשים הסובלים ממחלות כלי דם, מחלות שיכולות להיות מלוות בבצקות ומחלות כליות. 


בננה לצעירים


הבננה, המיוחסת לנקבוביות ולעור העבה שלה, מוגנת באופן מהימן על ידי הטבע מפני פגיעות מזיקים וחדירת חומרים מסוכנים לתוכה. חומר התוכן המופרז של ויטמינים תזונתיים בבננה מציע לתינוק את סט הויטמינים הנדרש, לחזק את מבנה הגוף, לשפר את השינה ואת מצב הרוח.
אם נראה כי שלשול או פריחה, עדיף להפסיק להזין את התינוק בננה למשך זמן מה ולחכות עד שהגוף יהיה חזק יותר.
שתף את הטקסט הזה "יתרונות לבריאות בננה שאתה יכול לדעת (הוכח מדעית")

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?