הדרך להשיק רגשות לכודים שנשמרו בגופך?

הדרך להשיק רגשות לכודים שנשמרו בגופך? 


אנחנו יצורים רגשיים, ונולדנו לרגשות ספציפיים בחופשיות ובגלוי. עם זאת, בתוך אסטרטגיית החיים, לא מלמדים אותנו את הדרך להשיק רגשות לכודים או רגשות לא טובים. רגשות לכודים אלו יישמרו בתוך הגוף ויעוררו מורכבות קיצונית רבים.









כיצד לשחרר רגשות לכודים
הדרך להשיק רגשות לכודים

במאמר זה נכשיר אותך:



  1. מהן תחושות לכודות?

  2. מה גורם לרגשות לכודים?

  3. האם המקום נשמר ברגשות בגוף?

  4. הדרך להשיק רגשות לכודים?


מהן תחושות לכודות?


רגשות לכודים הם רגשות מתקדמים ואינטנסיביים שנתפסים בך. בשום פנים ואופן לא ברור שמישהו יתמודד עם רגשות לכודים.

מה גורם לרגשות לכודים?


כמו שאמא ואבא שלנו בשום דרך לא לימדו אותנו את הדרך להתמודד עם רגשות מתקדמים, מכיוון שהם לא ידעו מה לעשות איתם. עקב עובדה זו, שבדקתי אותם, בדרך כלל חשתי בדיכאון, התביישתי בחוסר יכולתי להיות אישה מעולה. גיליתי לשמור על הכאב שלי עמוק בפנים, נעלבתי מעצמי, הרגשתי בלתי נראית, בודדה ולא מסוגלת לדבר על מה שמייסר אותי. תוך כדי ניסיון לכסות את הכאב - מאחרים ומעצמי - בניתי מחיצות, הנחתי על מסכות ונלחמתי עם עצמי.
לפעמים היו לי אינדיקטורים לתפקוד של היסטריה ומלנכוליה איטית. וכל זה גרם לי להתמודד עם הזיכרונות המודחקים והמיושנים המיושנים שלי שהגיעו לכאן בסוג הסימנים הפסיכוסומטיים של variou : כאב ראש, כאב שוב ושוב ורגשות היסטריה. בילדותי נהגתי לכסות מכאב רגשי, קופץ אל עולם הספרים, המוסיקה והמידע המדעי. אולם כעת, הבחנתי כי פעם הייתי מספיק חזק כדי להתמודד עם זה. פעם הייתי לא אותה אישה קטנה, כך שלא הייתי צריך לכסות.
גדלתי להיות בוגרת שיש ברשותה את כל המקורות הנדרשים בכדי להתמודד עם הכאבים שהציפו את מוחי הצעיר לפני כן, ולבסוף, להבריא מזה.

האם המקום נשמר ברגשות בגוף?


המציאות היא שאנחנו מסווים את רגשותינו על בסיס קבוע. אנו מכחישים רגשות לא נוחים בניסיון ובשימור עצמי; זהו, כעת הפעלנו מעין מנגנון הגנה.
אנו מנסים להסוות רגשות מתקדמים כמו קלון, דאגה או כעס.
לאחר שאנו מתמחים באירועים הממלאים אותנו ברגשות עזים שאיננו יכולים לעבור עליהם, ואז כתחליף לקבלם ולהביע אותם במחשבות ובגוף, אנו מתחפשים למקום כלשהו עמוק בתוך עצמנו במקום שאחרים אינם יכולים לראות אותם. ולבסוף, אנו מוסווים את האמת הזו מעצמנו. עם זאת, הם ממשיכים להישאר שם.
הכוח הרגשי הלא מבושל הזה נשמר באיברים, ברקמות שלנו ונשמר בקבוצות שרירים. זה מביא לבעיות רווחה מתמשכות ומערער את הרווחה הכוללת שלנו.

הדרך להשיק רגשות לכודים


שחרור רגשות שנשמרו בגוף הוא חשוב לשלומכם.
ישנם שלושה שלבים להתמודדות עם הכוח הרגשי שנתפס בגופך. כדרך למסלול רגשות לא טובים ולשגרם מגופנו, עלינו ללמוד לפרט אותם באופן בריאותי. עם זאת ראשית, עלינו לתפוס את הדרך להכיר ברגשותינו ולהסתפק בהם.

שלב 1: הכרה (התבוננות פנימית)


שיטה חשובה להשקת רגשות לכודים היא להכיר ברגש ולהרגיש אותו באמת בגופך, כלומר להכיר בכך. עלינו לתפוס ולהבחין במתרחש, ולהתמחות בתחושה זו בכללותה, מבלי לשפוט את עצמנו על זה. החינוך הבודהיסטי אומר לנו שהסיבה למאבק אנושי היא דחיית המתרחש והתנגדות אליו. עם זאת, קבלה, לעומת זאת, יכולה לשחרר אותנו מחוסר השפעה, ועלינו להסתפק תמיד במציאות כתחליף לניסיון לברוח ממנה.

עלינו להבין כל בעיה בחמלה כלפי עצמנו וההבנה שהיא סוף סוף תנוע.
עלינו להתמחות בתחושה זו לחלוטין ולשלב אותה במומחיות שלנו באופן פנימי. שימו לב למודעות רבה יותר להכיר ברגשותיכם ולהיות ביכולת להתבונן בתחושות הגופניות הקשורות לרגשות אלו ברגע שהם עולים ונעלמים לאורך כל היום. עוברים על ידי רגשות מתקדמים, מציגים חמלה כלפי עצמך. 
שימו לב:  שב בשקט מספר דקות יחד עם עיניים עצומות. סקרן והקפיד לגוף שלך. מה הרגשת הגוף שלך עכשיו? האם אתה מרגיש לחץ או תחושת עקצוצים? באיזה מקום? האם אתה מרגיש כבד, חום, חזק או קר? מה התחושה האמיתית וצורת התחושות שאתן עדות בהן רק בגופכם?
לאילו רגשות קשורים הרגשות האלה? מה המרכיבים האלה בגוף שלך רוצים להודיע ​​לך? מה הם בעצם צריכים?

שלב 2: תגובה (ביטוי עצמי)


כדי לשחרר רגשות שנתפסו, עלינו לפרט אותם. התהליך שלך הוא לתמרן את כוח הרגשות על ידי הגוף, המאפשר לך לאפשר להם ללכת.
ביטוי עצמי זה צריך להיות אמיתי ומסודר. קחו בחשבון שטיפולים אמיתיים מתרחשים אך ורק כאשר התערובת של מבנה גוף ומחשבות מתרחשת. בשל עובדה זו, ראשית, נסה לרגשות ספציפיים במידת הגוף.
שאלו את עצמכם: איך הייתם רוצים להשליך את הרגש שאולי אתם חווים?
יתכן שאתה רוצה לבכות, לצרוח בכרית, לשחות, לטייל, לרוץ או לרקוד, להכות בשק אגרוף, לעשות גינון, למשוך את הרגשות שלך או לנשום עמוק ואילו לנסות את השמש - בשנייה זו אתה מסוגל לעשות משהו שעשוי לעשות לעורר בתוכך קתרזיס. תן ללחץ צאו מגופכם.
בגלל זה, אתה יכול להוריד את האזיקים ולשחרר את עצמך מהרגשות הרעילים שנשאת זה עתה בעצמך. טיפולים רגשיים מהשורה הראשונה הוא שמירת יומן. זו עשויה להיות מומחיות טיפולית נפלאה של ידע עצמי, איחוד עם האני האמיתי שלנו ועיבוד הרגשות והרגשות העמוקים ביותר.
כך אנו מאפשרים לגלות קול בעולמנו הפנימי.
כתיבה היא דרך יעילה לעבור ולתפוס את המתרחש בתוכנו וסביבנו. על ידי כתיבה על פחדינו וכאבינו, אנו מקבלים את ההזדמנות להביט בהם מרחוק ובסופו של דבר לאפשר להם ללכת. השחרור הזה יהיה באמת טיפולי. נסה לרשום הערות מיום ליום לספציפיות גבוהה יותר ולמהלך הרגשות שלך. אל תבחר או צנזר את עצמך על ידי סילוק כל הרגשות שלך על הנייר בסוג מאוד לא מסונן. עם הזמן יתברר כי היומן שלך הוא שטח הבטיחות שלך, שיכול לאפשר לך לשבור את המבוי הסתום ולהעביר קדימה.
לעיתים קרובות, לא צריך שיהיה לנו מספיק זמן או אזור כדי לנהוג ברגשות שאנו מתמחים בהם, וכל יום ביומן יכול להיות האלטרנטיבה שלך למומחיות הרגשות שאתה פשוט מיומן במהלך היום. 
בקשת קובץ:מה קורה בחייך שאתה רק רוצה לשנות עכשיו? מה היצע התסכול החשוב ביותר עבורך? בכל פעם שאתה כותב, התחשב בתחושות שאתה מתמחה בגוף שלך. התמודד עם מיקומים שעלולים להיות חסרי תחושה או כאב. מה הגוף המנסה לנסות להודיע ​​לך על האופנה הזו? על מה בדיוק עליכם לעבוד כדי לרפא או לשנות זאת?

שלב 3: איפוס (טיפול פרטי)


הפיתרון הטוב ביותר להשקת רגשות לכודים הוא טיפול פרטי. אנו רגילים להזניח את גופנו ולהתעלם מרגשותינו. עם זאת, לבסוף, הגיע הזמן לטפל בעצמך. קח שנייה כדי לקחת הפסקה ולהיות לבד, לטייל בטבע, לעשות עבודה בהמצאה, לקחת תשומת לב למוזיקה, לבשל ארוחת ערב את המנה האהובה עליך, לעשות מדיטציה לנקות את מחשבותיך ולהרגיע את גופך, להתקלח עם קצף או להתקלח תנומה. נצל את עצמך למומחיות מההנאה מהחיים וההנאות הקלות שעשויות להזין את גופך, מחשבותיך ונפשך.

רגשות לכודים עומדים בשיטה שלנו. הם מערערים את מאמצינו ליצור את החיים שאנו רוצים להישאר בהם ולעצב אותנו. פריקת הכוח הרגשי שנתפס בגופנו יכולה להפוך את חיינו לטובה. זו מומחיות טיפולית ומשחררת. וגם מגיע לך!

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?