יתרונות לימון לנקבוביות ולעור שעליך לבצע

יתרונות לימון לנקבוביות ולעור



לימון הוא טיפול טהור המועיל לנקבוביות ולעור.  זה יכול להיות גם אחד נוגדי החמצון החזקים החיוניים. יישום הלימון משפר את הנקבוביות והגדלת העור. יתרונות הלימון לנקבוביות ולעור נובעים מעושרו בויטמינים תזונתיים. 









יתרונות לימון לעור
יתרונות לימון לנקבוביות ולעור

ב"יתרונות לימון עבור נקבוביות ועור שאתה צריך לעקוב אחריהם "על ידי בריאות הרמז, אנו הולכים לברר על אלמנטים אלה של לימונים.


  • מקור הביטוי לימון

  • מעין לימון

  • הרכב לימון: 

  • דיאטת לימונים 

  • יתרונות הלימון לסוגים שונים של נקבוביות ועור

  • האם מיץ לימון טהור יכול לשרוף את הנקבוביות והעור?

  • אמצעי זהירות לשימוש במיץ לימון


מקור הביטוי לימון


הביטוי "לימון" בהתאם לאחת מהווריאציות הנוכחיות רבות מושאל  מאיטלקית ("לימון"), והכותרת האיטלקית של הפרי, בהפוך, היא תוצאות הטמעת ה"לימון "הפרסי (זה אומר כל פרי הדר מהפרסים). 
לימון הוא פרי עץ ירוק-עד, המייצג את הסוג הדרים, בית Rutaceae. מבין המספר הרבים של פירות הדר, לימון הוא, אם לא הכי אהוב, אז ללא ספק אחד התורמים החשובים והעוזרים החשובים ביותר בתכונות הרפואיות של הפירות, ומעניקים בראש ובראשונה את ציון הוויטמין לתפוז בלבד. 

מעין לימון



  • יוריקה (Eureka), המכונה גם גרם שמן, שמן פלוס, פרי גבוה יש בליטה פפילרית מוגדרת, הנקבוביות והעור קשוחות, עם צלעות אורכיות, נקבוביות עבות ועור, הבשר מר.

  • ליסבון (ליסבון), הגבוהה ביותר מבין הפירות יש שריר דמוי פטמה מורחב ועומד לעתים רחוקות לפן אחד. הנקבוביות והעור חלקות יותר, לבסיס הפרי יש צוואר בולט במיוחד והבשר יכול להיות עשיר מאוד בחומציות.



  • מאייר (לימון בייג'ינג), המכונה גם ברגמוט, לימונה Meihua, הוא ממרח שנבחר בבייג'ינג Fengtai, עמידות קרירה יציבה, נקבוביות עור עור וקל. לפירות גבוהה יש קצה קטן וקמור, הבשר עשיר, אך הוא כולל את החומציות נמוכה. יתכן שיש גם לימון ג 'גס.

  • סגל הנדנדה מאמין שמדובר בהכלאה של לימון ותפוזים רחבי עור, הקליפה שלו בצבע צהוב לימון, קשוחה מאוד. לגובה הפרי יש בליטה קצרה דמוי סרקומה, המרכז מסיבי וריק והזרעים מעטים. התקדמות מהירה, עמידות בצורת ועמידות בפני נמטודות. משמש כחומר שורש מעבר לים.



הרכב הלימון



מים 88.9%  
פחמימות 9.32%
סיבים תזונתיים 2.8%
סנאים 1.1%
שומנים 0.3%   
אנרגיה (Kcal) 29    

דיאטת לימונים


לימון עכשווי הוא בעל קלוריות דלות והוא עשיר בחומצה לימונית. זהו האספקה ​​הטובה ביותר של אשלגן, סידן, ברזל, ויטמין C וביופלבונואידים. 
הבי-פלבנואידים של מיץ הלימון הם ירידה רבה יותר מהפרי כתוצאה מכך שהם בעיקר קיימים בתוך נקבוביות העור והקרום של הפרי. 
קליפות לימון כוללות ציטרל ניכר, שהוא אלדהיד החוסן יחסית לתנועה של ויטמין A. יש להבטיח שהזמינות של ויטמין A בתוכנית הרזיה מספיקה לאכילה של כמות ניכרת של קליפת לימון. 

ויטמינים תזונתיים בלימון


דבר נוסף נוסף עם לימון הוא שזה יכול להיות עשיר מאוד בוויטמינים תזונתיים, במיוחד ויטמין C וויטמין B2, המבוקשים להתקדמות השיער. כמו כן, מיץ לימון בהחלט מעצבן. מגרה זו יכולה לקדם נקבוביות ומטבוליזם של העור, לשפר את זרימת הנימים, לעקר ולקחת שמן. זה ממש כמו זנגביל ועשוי לעורר את התקדמות השיער. הלימון עשיר בוויטמין C, וויטמין P. סידן מכיל מרכיב דמוי אינסולין. 


יתרונות מיץ לימון לנקבוביות ולעור











יתרונות לימון לעור
יתרונות לימון לנקבוביות ולעור

לימון לפנים נקבוביות ועור פגיעות להיווצרות קומדונים עוזר לשפשף מיץ לימון. ראשית, חיוני לאדות את הפנים על האמבט. עבור נקבוביות שומניות ועור עם נקבוביות מוגדלות, ניגוב עם ההרכב מועיל. מערבבים לבן ביצה מוצץ, 100 מ"ל וודקה ומיץ של לימון 1.

מסכות לנקבוביות מבריקות ולעור פגיעות לבורקים


שתי כפות חימר לבן (באבקה) מדולל בשתי כפות אלכוהול, מוסיפים 15 טיפות מיץ לימון. משרים את המסכות על הפנים למשך 1/4 של שעה ושוטפים במים צוננים. 

מסכות לנקבוביות ועור רגילות או עדינות



תחליב עשה זאת בעצמך מוכן: מיץ של חצי לימון משולב בכפית גליצרין ו -1 / 4 כוס מים. 
מסכות להלבנת נמשים עם נקבוביות ועור יבשות:
שלב ביחס שווה מיץ לימון, שמנת וחמצן מי חמצן (5%). מרחו את זה על הפנים בעזרת מטלית צמר גפן ושטפו במים חמים לאחר חצי שעה. כל השפשוף במהירות, והרכב מנגב את הפנים ואת המרווח המוקדם יותר לפני השינה. 

מסכות לנקבוביות עור ועור


מקליפת הלימון היבשה לארגון הקמח, שפשף את הגלידה במטחנת אספרסו. שלב כפית מקמח לימון כזה, חלמון ביצה ושמנת מרה. עמדו על המסכות למשך 20 דקות והטילו את הפנים והצוואר.


האם מיץ לימון טהור יכול לשרוף את הנקבוביות והעור?


למי שנמרח את הלימון הטהור שאחריו הכניס את עצמך לשמש, אז הקושי מגיע. הלימון כולל furocoumarin ו- psoralen, המגיב להופעת דרמטיטיס (PPD). תגובה פוטוטוקסית זו עלולה לגרום לשלפוחיות ארוכות ופריחות על הנקבוביות והעור.
אז, למי שבכל זאת מתעקש לעשות שימוש במיץ הלימון הטהור על הנקבוביות והעור, עדיף להתרחק מהשמש בתוך 8-10 שעות אחרי המכשיר! למען ביטחון נוסף, ניתן לערבב מיץ לימון עם אלמנטים שונים המקבילים לשמן זית או דבש, בכדי להמיס את החומציות.




אמצעי זהירות


הלימון מתאים לארוחות המתאימות, ממתקים ומרים, והבושם הארומטי קל, מרענן, והשפתיים ארומטיות. התואם את מרכיבי הגרם, אולם הלימון מאבד את התזונה והיעילות האותנטיות שלו ואף יגרום נזק לגוף האדם.

לאורך כל מרווח הווסת הנשי


לימון הוא פרי צונן, ונשים צריכות לנסות להתרחק מארוחות קפואות במהלך הווסת. לאחר מכן, עדיף לא לשתות לימונדה לאורך כל הווסת. אם ברצונך להמשיך להשפיע על יופי, עליך להשתמש במי דבש מתונים.

בהריון


אנשים בהריון אינם יכולים לאכול לימונים. פשוט שימו לב לגישה המתאימה בעת הצריכה. לא תוכלו לאכול לימונים על בטן ריקה. אתה לא יכול לשתות קרח. כדאי לשתות לימונדה חום, המסייעת להאט את מחלת הבוקר ולהפוך את הנקבוביות והעור ליותר יפות. קל.

אנשים עם הפרשת חומצות קיבה קיצונית


אנשים עם כיב בטן והפרשת חומצות קיבה קיצונית לא צריכים לשתות לימונדה. כתוצאה שללימון מכיל חומרים רבים של סידן וחומצה (חומצה ניקוטין, חומצה טבעית), ערך ה- PH הוא קטן כמו 2.5. עיכול חומצת הקיבה רוצה לספוג סידן על מנת שהגוף ייקלט הרבה פחות סידן, וחומרים חומציים אף יגרמו להפרשת חומצת קיבה מוגברת. ישנם אנשים עם בטן צונן; עדיף לא לשתות לימונדה, כתוצאה מכך זה יכול לעצבן את המצב.
שתף את הטקסט הזה "יתרונות לימון לנקבוביות ולעור שעליך לבצע."

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?