יתרונות חסה כרוב, שווי תזונה ותופעות לוואי

יתרונות חסה כרוב, שווי תזונה ותופעות לוואי


האם למדת מספר היתרונות של צריכת חסה וכרוב? בואו לבדוק את היתרונות של כרוב לעומת חסה, ערך הדיאטה ותופעות לוואי על ידי Hint Wellness. חסה כרוב כל אחד חיוני לרווחתם. חסה וכרוב יכולים להוסיף ויטמינים ומינרלים תזונתיים המסייעים לגופנו.

מראה החסה



מראה החסה לא מנוסה, והעלים ענקיים. זה סוג של ירק עם סגנון נחמד ושווי תזונה. בדרך כלל, אנו מעדיפים לבשל את ארוחת הערב בלבד ולאכול אותו, תוך שמירה על הסגנון הייחודי עם טעם השפכה. כולם יודעים שלצריכת חסה יש יתרונות רבים, כך שזו כנראה אחת הסיבות לכך שאנשים בוחרים לאכול אותה.









כרוב
חסה

דיאטת חסה


חסה היא ככל הנראה אחת הירקות עתירי התזונה ודלה בשומן, המקדמת את העיכול והספיגה של שומנים וחלבון. יש לזה השפעה של שפיכת קילוגרמים. צריכת חסה נחמדה לרווחת הגוף. חומר בעל תכולת תזונה חסה, עשיר בפיגמנט גזר ß, ויטמין Bl, B6, ויטמין E, וויטמין C. ישנם מרכיבים רבים של סיבים תזונתיים ורכיבי רמז המתאימים למגנזיום, זרחן, סידן וכמות קטנה של ברזל, נחושת, אבץ.

זני חסה 


חסה עלים



זה מיוצר אך ורק עלים, שיש להם קצוות אחידים וחרוטים. טיפוח של אחת ממסורות אלה יבוצע במספר שלבים. חסה עלה מינוס - לא נושא לאחסון ממושך. בתוך התמונה, סלט עלים 

חסה קרח  



עלי הסוגים של קבוצה זו הם מכבידים אך עסיסיים ושומניים ככל שיהיו. ראשי כרוב יכולים להיות בגדלים שונים לחלוטין. בתמונה ראש חסה. סוגי החסה המושלמים לרצפה פתוחה. אנו מתייחסים לשיקול של זנים מסוימים מכל סוג של סלט, המוכרים כאחד הטובים במעגל הגננים. אלה ככל הנראה הזנים המקושקשים והפוריים ביותר שאינם דורשים טיפול מיוחד.

חסה בלט


די הרבה חסה, ידועה בהתנגדותה לטמפרטורה נמוכה ומצבים עדינים נמוכים. זה יכול למעשה לשכב במשך זמן רב מאוד עם חוסר איכות גבוהה. מתאים לטיפוח האביב ברצפה הפתוחה והממוגנת. 

מתכון סלט חסה


השתמש ב -300 גרם חסה, 150 גרם צנון קטן, 100 גרם דלעת מרה, 5 פלפלים ורודים קטנים, 30 גרם שעועית מונג. 
משרים את שעועית המונג למשך לילה אחד, ואז מרתיחים, שופכים את המים ומבשלים זמן מה; לשלב יפה עם כף שמן שומשום. וקצת מלח 10 דקות. חסה, דלעת מרה, צנון, קטן צמצמו את הפלפל הוורוד למדידה שימושית; לשלב את כל סוגי האספקה, להוסיף את הכמות המתאימה של סוכר, שומשום מבושל, מעט חומץ, לשלב יפה ולהגיש. 

השפעות לא רצויות של חסה



  • החסה עדינה במיוחד לאתילן . התרחק מתפוחים, אגסים ובננות בעת האחסון, כדי לא לגרום לכתמים ורודים.

  • אסור לתת חסה קרירה, תכופות להשתנה, לבטן צונן אסור לאכול במיוחד. בכל מקרה אחר, זה פשוט יחמיר את המצב ואף יביא להפרעה בקיבה ושלשול, ולהביא לחוסר דחף למזון.

  • בין אם מדובר בחסה מטוגנת או מבושלת ובין אם לא, הזמן פשוט לא ארוך מדי, כדי לשמור על הסגנון הפריך של החסה בלי להרוס את הויטמינים שלה.

  • אסור לאכול חסה מבושלת ביום אחד. ירקות עלים לא מנוסים כוללים חנקות נוספות. לאחר האחסון למשך זמן מה הם הולכים להפוך לניטריטים כתוצאה מתנועת אנזימים ומיקרו אורגניזם. ניטריט הוא חומר מסוכן הגורם לרוב סרטן הבטן.

  • חסה מועדת שיש לה שאריות חומרי הדברה, יש לשטוף אותה מוקדם יותר מאשר לצריכה. החסה תושר במים למשך 20-30 דקות ואז תשטוף שוב ושוב במים. מהסיבה כי לאלקלואידים בתוך מי האורז יש התמוססות על חומרים מסוכנים המתאימים לחומרי הדברה, החסה תטבול בתוך מי האורז למשך 10 דקות. לאחר מכן נשפך נוזל הטבילה שאחריו שוטפים שוב ושוב במים זורמים.

  • אנשים שמוצאים את עצמם אלרגיים לחסה אסור להם לאכול. חסה עשויה להפוך גם לאלרגן. בין אם זה אלרגי לחסה, צריכת חסה עלולה לעורר נקבוביות וגירוי בעור, שלשולים תכופים, בעיות עיכול, כאבי ראש, כאב גרון, אסטמה מסימפונות וסימנים אלרגיים שונים, כך שקבוצה זו של אנשים חייבת גם להתרחק מלצרוך חסה.

  • חסה ושיא הדבש לאכול באופן קולקטיבי עלולים לגרום לשלשול.


כרוב



מולדת הכרוב היא הים התיכון, עם זאת מתגלה מקום שהרבה ממשפחתו הפרועה. ישנם כמאה מיני כרוב, אולם רק מעטים מעובדים. הנפוץ והוותיק ביותר מבין מיני הכרוב המעובדים הוא החצר האחורית או הכרוב. הוא שימש בתקופת האבן, והמצרים המסורתיים החלו לביית כרוב תחילה. כרוב נפרש דרך היוונים שחיו ליד הים השחור.









כרוב
כרוב

סוגי הכרוב הכי אהובים


ההרכב והתכונות של ירקות כרוב דומים מאוד. עם זאת, ביניהם יש כל אחד מועדפים וחיצוניים. מה הכרוב הכי בריא? מה ההבחנה בין זה לזה?
המפורטים כאן הם סוגי הכרוב המועדפים 

  • כרוב לבן  (עם ראש צפוף וגדול)

  • כרוב סגול  (עם עלים כחולים-סגולים)

  • כרוב של סאבוי (עם ראש רפוי בגלל העלים ה"גלים ")

  • נבטי בריסל  (עם כרובים קטנים)

  • כרובית  (עם יורה אפית בשרנית בצבעים שונים: מלבן לא מנוסה וסגול)

  • כרוב Sarepta  (המכונה גבוה יותר חרדל רוסי)

  • כרוב בבייג'ינג (כרוב, חצי כרוב ועלים)


הערך התזונתי של כרוב


הערך התזונתי של כרוב יכול לנוע במידה ניכרת במצבי אקלים ועלייה בידע. באופן ספציפי, השימוש בהשקיה באזורים צחיחים יגדיל את הפרודוקטיביות אולם מפחית את חומר התוכן של הסוכרים, וויטמין C. להשקיה אין השפעה על חומר החלבון בכרוב.

כרוב לבן


חלבונים 1. גיגה
שומן 0.1 גרם
פחמימות 4.7 גרם

כרוב סגול 


חלבונים                                0. משקל גרם
שומן 0.2 גרם
פחמימות 5.1 גרם

כרוב ניצנים


חלבונים
4. גיגה גרם שומן 0. שלוש גרם
פחמימות 3.1 גרם

כרוב קולרבי


חלבונים 2. גיגה
שומן 0.1 גרם
פחמימות 7.9 גרם

כרוב בשפה הסינית


חלבונים 1.2 גרם
שומן 0.2 גרם
פחמימות 2.03 גרם

כרוב סבוי


חלבונים 1.2 גרם
שומן 0.1 גרם
פחמימות 6 גרם

כרובית


חלבונים 2.5 גרם
שומן 0. שלוש גרם
פחמימות 4.2 גרם

שווה אורגני


כמעט ואין שומנים בתוך הכרוב, אולם הליפידים הכלולים בו הם בעלי סקרנות נחמדה - חומרים דמויי שומן. אלה, יחד עם חומצות טבעיות, מעניקים לכרוב סגנון וריח מסוימים, והופכים אותו לסוכן סיבתי חזק של בלוטות העיכול. בשל עובדה זו, כרוב מומלץ על ידי רופאים רפואיים עם חומציות נמוכה של מיץ קיבה.

חומר התוכן של כרוב מינרלים


כרוב עשיר במלחים מינרליים. המון במיוחד של אשלגן, זרחן, סידן, נתרן, מגנזיום, ברזל. בגלל כמות ניכרת של אשלגן, כרוב מסייע בהוצאת נוזלים מהגוף.

יתרונות הכרוב


הפחתת משקל


השימוש בכרוב בגוף האדם הוא גדול, ולכן הוא משמש בדרך כלל בארוחות בתוכנית לירידה במשקל. הקומפוזיציה משלבת המון מים וסיבים תזונתיים, המשפיעים לטובה על הגוף עם בעיות במשקל. פחמימות מורכבות אינן מגבירות משקל אולם עוזרות להפעיל חילוף חומרים.

ממריץ את מהלך העיכול של



ירקות מוציאים מים נוספים מהגוף, ומגורמים את הנפיחות. זה מגרה את מהלך העיכול של. זה מאושר לשימוש במיץ סחוט מהעלים. כולין המרכיב תורם לנורמליזציה של שומנים בגוף, ושפע של סיבים מנקה את דרכי העיכול מפני סיגים ומשפר את הצואה. ירוקים יאכלו בכל כמות ובכל סוג, ללא חשש להתגבר.

עצור כיבים



כרוב עשוי להועיל מאוד למחלות של הבטן והמעיים. הוא משלב ויטמין U נדיר, המשמש בתרופה לבעיות של הקרום הרירי של מערכת העיכול. יחד עם התרופה העיקרית, רופאים רפואיים דוגלים בבליעת מיץ סחוט בדבש.

התחדשות רקמות


לארוחות הנוצרות ממוצר חומצי או עכשווי יש השפעה אופטימית על התחדשות הרקמות. הקומפוזיציה משלבת חומרים המדרגים את חומציות הבטן. הם הופכים את הגדרת הפנים להרבה פחות אגרסיבית, המסייעת בתהליכי שיקום. המאפיינים נשמרים בסוג מעובד.

היתרונות האנטיבקטריאליים של הכרוב


לחומצות לקטיות וחומצות אצטיות יש תכונות אנטיבקטריאליות, הורס וירוסים ומשפר את העמידות של מערכת החיסון. אם רצוי לפצות בקרוב על מחסור הרכיבים, פשוט שתו כוס מי מלח. בו, המיקוד של כל האלמנטים מוגבר 2 פעמים מאשר בסיבים.

אנמיה



השימוש בעלים עכשוויים יגביר את ההמוגלובין, המצוין במסגרת התרופה לאנמיה. למעשה, הירק לא יוכל להחליף את התרופות באופן מלא, אולם הוא עומד לסייע לפצות על היסודות החסרים ולהגביר את השפעת התרכובות הכימיות.

ברונכיטיס ואסטמה



מיץ כרוב מסייע בהסרת כיח בסימפונות. מיץ נקרא לאורך זמן כגורם הרעה עם תכונה אנטי מיקרוביאלית קלה. כמו כן, הנוזל מרכך תקיפות שיעול באסתמה.

מחלות כבד



כאשר מטפלים בבעיות בכבד, סלטים כרוב עכשוויים מציינים מדי יום. מרכיבי החומר מסייעים בכריתת האיבר הנגוע ומשפרים את הפרשת המרה.

יתרונות כרוב לפאר



תכונות מועילות של הרכב הכרוב משמשות בקוסמטולוגיה לנשים ונערות. למיץ סחוט טרי יש השפעה הלבנה קלה. זה מסיר כתמי גיל, כמה טיפות לימון מתווספות למוצר, לאחר מכן הם מנגבים את אזורי הנושא פעמיים ביום. התוצאות העיקריות מורגשות לאחר שבעה ימים.
מסכות עכשוויות מגדילות קמטים בחזרה ומשפרות את הנקבוביות וגוון העור. עלים עכשוויים מקלים על נפיחות ועייפות עיניים. האספקה ​​הלא מבושלת נמעכת בבלנדר, לאחר מכן מניחים את המסה השלמה לנצח. במקרה שתוסיף דבש, הכלי יסייע למרחק עורב הקרב.

השפעות לא רצויות של כרוב


דלקת הלבלב


אצל אנשים, הפגיעה בכרוב עכשווי עם דלקת הלבלב היא גדולה. מכיל סיבים משפיע לרעה על האיבר החולה, ומפעיל ביטויים לא מסכימים. מסמכים מזהירים כי בסוג לא מבושל הירק אסור בהחלט, ואחרי תרופת חום והבשלה, אתה רשאי לאכול יותר מ 100 גרם ליום. המוצר צריך להיות נכנס צעד אחר צעד לתפריט, תוך התבוננות בתגובת הגוף.

מחלות מעי




התוויות נגד לשימוש בתסמונת המעי הרגיז. שפע הסיבים הגסים, הסידן והחלבון מחמיר את הרווחה. אי נוחות של ארוחות מחמירה בגלל נפיחות וכאבים. אם אדם מסוים בריא יכול פשוט להתגבר על הסימנים, האדם הנפגע צריך לחפש עזרה רפואית.

ילדות



כרוב יהיה גם מסוכן לצעירים מתחת לגיל שמונה חודשים. אם משתמשים בו מוקדם מדי, המוצר יפעיל עצירות ואי נוחות. בנוסף, אפילו החומר המינימלי של חומץ טהור מהווה סיכון לגוף השברירי של היילוד. ללא קשר לערך התזונה, ייתכן שיש היסטמין בארוחות הגורם לתגובות אלרגיות.
שתף טקסט זה "יתרונות חסה כרוב, ערך תזונה ותופעות לוואי" מאת Hint Wellness.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?