מדוע משמשים גורמים לך לקקי? המטרה המפתיעה

מדוע משמשים גורמים לך לקקי?


פרי המשמש צהוב חלק, עשיר בארומה, סוכריות ועסיסיים, והוא בין הפירות העיקריים בעונת הקיץ. אנו עומדים לחפש האם משמשים מייצרים קקי בגלל החומר המופרז בתכולת הסיבים? האם משמשים מיובשים גורמים לך גם קקי כתוצאה מהערך התזונתי שלהם קשור?










האם משמשים יגרמו לך לקקי
משמשים גורמים לך לקקי?



במאמר זה "מדוע משמשים גורמים לך לקקי?" מאת Hint Wellness נדבר על גורמים אלה

  1. משמשים תזונתיים של משמשים

  2. מה מספר המשמשים שאתה צריך לאכול כדי למנוע עצירות?

  3. מה הולך לקרות למי שאוכל משמשים נוספים?

  4. מה סיבים, זה גורם לך לקקי?

  5. איזה סיבים צריכים הסובלים לבחור לעצירות?

  6. מהן אי ההבנות הנפוצות בנושא תנועתיות המעי?

  7. אמצעי זהירות לצריכת ארוחות סיבים מוגזמות



משמשים תזונתיים של משמשים


הוויטמינים הכלולים לכל 100 גרם משמש הם כדלקמן: 

  • אנרגיה 330.00 (kcal)

  • חלבון 2.70 גרם

  • שומנים 0.40 גרם

  •  פחמימות 83.20 גרם

  • סיבים תזונתיים 4.40 גרם


ויטמינים ומינרלים תזונתיים במישמש

  • ויטמין A 102.00 מיקרוגרם

  • ויטמין C 3.00 מ"ג

  • סידן 147.00 מ"ג

  • זרחן 89.00 מ"ג

  • אשלגן 783.00 מ"ג

  • מגנזיום 55.00 מ"ג

  • ברזל 0.30 מ"ג

  • אבץ 3.80 מ"ג

  • נחושת 7.67 מ"ג

  • מנגן 0.24 מ"ג


כמה משמשים עלינו לאכול כדי למנוע עצירות?



ספיגת המשמש מיום ליום היא 8-10 משמשים לאדם בריא. כמות גדולה של סיבים תזונתיים יכולה לקדם פעולות מעיים ולהפוך את משך הזמן הארוחות להישאר במעיים ולגרום לכם לקקיף. לחלופין, הסיבים התזונתיים מותססים על ידי מיקרו אורגניזם בתוך הבטן המסיבית, תוך שהם סופגים ישר את המים בתוך הסיב, מה שהופך את הצואה לצבע חלקה ומביא להשלכה משלשלת.

מה הולך לקרות למי שאוכל משמשים נוספים?


קלקול קיבה


פרי המשמש מכיל חומצה צמחית נוספת, בעלת השפעה ממריצה עוצמתית על הבטן והמעיים לאחר הצריכה. צריכה קיצונית עלולה לגרום להפרשת חומצות קיבה קיצונית, כיבים במערכת העיכול, דימומים במערכת העיכול וסימנים שונים, אשר משפיעים קשות על פעולת העיכול ושלשולים. 

לרכוש משקל


משמש מוגזם בצורה יוצאת דופן, ומגיע ל 9-13%. יתר על כן, לרוב גלוקוז ופרוקטוז, משמשים במהירות יהפכו לסוכר בדם לאחר הצריכה, ואי אפשר לצרוך תוספת בזמן, ככל הנראה יהפכו להצטברות שומנים בגוף, ויעלו את המשקל. לאחר מכן אסור לאנשים שנמצאים במרווח הרזיה לאכול המון משמשים.

מה סיבים, זה גורם לך לקקי?











מה זה סיבים, האם זה גורם לך לקקיף
מה סיבים, זה גורם לך לקקי?

סיבים תזונתיים מתייחסים לחלק מארוחות צמחיות שלא ניתן לעכל. ישנם המון סוגים של סיבים, שעשויים להתחלק לשני סוגים: סיבים בלתי מסיסים וסיבים מסיסים. הפעולה העיקרית של סיבים בלתי מסיסים היא נפיחות, המשמשת לניהול פעולת המעיים, עצירות יתר, ושמירה על רווחת המעיים המסיבית. באותו זמן, סיבים בלתי מסיסים בדרך כלל מספקים לנו תחושת מלאות, מה שעשוי להועיל מאוד לאנשים שמוצאים את עצמם להפחתת משקל ומאבדים כמה קילוגרמים. המקורות העיקריים לסיבים בלתי מסיסים הם דגנים מחיטה מלאה, לחם מחיטה מלאה, זרעים, אגוזים, פירות וירקות. ההבחנה היא שסיבים מסיסים יכולים לסייע בהרחבת רמות הכולסטרול בדם, לווסת טווחי סוכר בדם, ובכך מפחית את הסיכוי לחלות במחלת לב כלילית ומשפר את הסוכרת. המקורות העיקריים לסיבים מסיסים הם פירות, ירקות, פולי סויה ושיבולת שועל.

ישנם סוגים עיקריים של סיבים קיימים משמשים

סיבים מסיסים



כאשר הסיבים המסיסים נכנסים לדרכי העיכול, הם מומסים במים ובנוזל מערכת העיכול והופכים ישירות לחומר ג'לטיני, המונע על ידי מיקרו אורגניזם בתוך הבטן המסיבית. ספיגת שומן מופחתת, מסייעים למשקל הניהול: כג'ל עבה להרחבה, סיבים מסיסים יכולים לחסום את עיכול השומן והספיגה.

סיבים בלתי מסיסים



סיבים בלתי מסיסים אינם מסיסים במים או בנוזלי מערכת העיכול ונשארים ללא שינוי מכיוון שהם עוברים דרך מערכת העיכול.
עצור עצירות: סיבים בלתי מסיסים סופגים נוזלים שנדבקים בדרכי העיכול ובצואה בתוך הכנת שאריות ארוחות מיוצרות. להאיץ את תנועת הפסולת ולעזור לעצירות.
הגדיל את הסיכוי לחלות במחלת העיכול: על ידי עצירת עצירות, סיבים בלתי מסיסים עוזרים להחזיר את הסיכוי להיראות קפלים קטנים בתוך המעי הגס, זה עלול להאריך את הסיכוי לחלות בסרטן המעי הגס.

מהם המקורות לחומר תוכן סיבים מסיס ובלתי מסיס?


כל מיני סיבים קיימים במשמשים ומשום כך משמשים גורמים לך לקקיף. סיבים בלתי מסיסים מגלמים תאית צמחית, המיסילולוזה, וליגנין, שמתגלים לעיתים בתוך השורשים, הגבעולים, הגבעולים, העלים, העורות ופירות הצמחייה. מקורות הארוחות מגלמים ירקות, בעיקר צמחייה חסרת ניסיון כהה, קליפות, סחיטת חיטה מלאה, סובין חיטה ואגוזים.
סיבים מסיסים מגלמים חניכיים מהצומח, רירית ופקטין, הנמצאים לעיתים בנוזלי תאים צמחיים ובחומרים בין תאיים. מקורות הארוחות מגלמים סחורה מסויה (שעועית, שעועית שחורה, שעועית סגולה, שעועית חסרת ניסיון ורבים אחרים.), פירות (קישואים, אשכוליות, פירות דרקון, קיווי, שזיפים מיובשים), דגנים מלאים (שיבולת שועל, שעורה, כוסמת).

איזה סיבים צריכים הסובלים לבחור לעצירות?


סיבים מסיסים מתמוססים בתוך מערכת העיכול ומייצרים ג'ל, השומר על הצואה חלקה ומשלשלת וגורם לך לקקיף.
סיבים בלתי מסיסים אינם מתפרקים במערכת העיכול , מה שעשוי להגדיל את כמות הצואה, לקדם פריסטליזה במעי הגס, וסבירות גבוהה יותר לייצר כוונות ולקצר את משך זמן ההפרשה במעי.
ניתן לראות כי שני סוגים של סיבים, למרות שהם שונים לחלוטין במנגנון, מקלים על עצירות, ורוב הצמחייה עם חומר מוגזם עם סיבים תזונתיים כוללת כל סיבים בלתי מסיסים ומסיסים, ולכן אין זה הכרחי להפריד ביניהם.

מהן ההבנות השכיחות ביותר בנושא תנועתיות המעי?


לאכול צנון נוסף יכול לגרום לך לקקי


זו יכולה להיות אי הבנה רחבה בתכנית מזון לעצירות. עצירות מפוצלת לסוגים רבים, בדומה לסוד החום המובא על ידי חמימות פנימית, מחסור בטחול ובכליות, ולמחסור שמביא למחסור בנוזל הגוף. בגיל העמידה ובגיל הקודם, חלקם של סודות הביזיון והטכניקות הוא עצום. בביטויים של הדיוט, זה תנועתיות במערכת העיכול לקויה . צנון לבן משפיע על עיכול ודפלציה, ועצירות גזים היא שימוש הגיוני. עם זאת עבור קשישים, הבנזין הייחודי פשוט אינו מספיק, ואחריו שלשול, עצירות עוד יותר כבדים.

בליעת תה יכול לגרום לך לקקי?


אנשים שמוצאים עצמם עצירים אסור לשתות כמות מוגזמת של. כתוצאה מתה יש השפעה חריפה, בליעת כמות מוגזמת של זה תעצים את העצירות. עם זאת, עליכם לשתות מים נוספים. אנשים לא נורמליים - שתו 12,00 מ"ל מים ביום. עצירות צריכה לשתות 2OO מ"ל, לשתות מים אלו בשמונה עד עשרה הזדמנויות, יכולה לוודא שהלחות במעי, עוזרים להקל על עצירות.

אמצעי זהירות לצריכת ארוחות סיבים מוגזמות


יש לאכול סיבים תזונתיים נוספים. סיבים תזונתיים יכולים למעשה להקל על עצירות, אולם הם עלולים גם לעורר גזים וכאבי בטן. אנשים הסובלים מניתוחי מערכת העיכול לקויה עלולים לעורר גירוי בדרכי העיכול. לא לכל הדיאטות העשירות בסיבים תזונתיים יש תוצאות משלשלות, הדומות לביאם, שהוא חם ובולט במיוחד.
שתף את הטקסט הזה " מדוע משמש גורם לך לקקיף? "

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?