הדרך הטובה ביותר לפתות זכר אלפא - ריחות לצייר זכר אלפא

איך אתה יכול לפתות זכר אלפא? 


ישנם כמה סוגים של זכרים, אולם זכרי אלפא זכרים בכל הזמנים בולטים. איך אתה יכול לפתות אלפא זה פשוט לא כוס טי אם אתה לא מכיר תכונות זכר של אלפא. כדי לשקול את דעתו ולגרום לו לרדוף אחריך זה מה שאנחנו הולכים לחנך אותך במאמר זה.










איך למשוך זכר אלפא







איך אתה יכול לפתות זכר אלפא?


במאמר זה, אנו הולכים לדבר על:

  1. מהו זכר אלפא? 

  2. תכונות זכר אלפא

  3. אינדיקטורים למשיכה של גברים אלפא    

  4. איך אתה יכול לפתות זכר אלפא?

  5. איך אתה יכול לשמור על זכר אלפא

  6. האם גבר אלפא וגברת אלפא יכולים להיות ביחד? 


מהו זכר אלפא? 


בדרך כלל, זכר האלפא ידוע כגבר הדומיננטי ביותר בקבוצה, או החזק ביותר, או בעצם הבטוח ביותר בעצמו . אף אחד לא רק שמובטח בכישוריו וחזק מספיק, עם זאת הוא גם מציע מראה של אנרגיה וביטחון.


תכונות זכר אלפא



הזכר האלפא הוא קצב קצב מטבעו, הוא לא שם לב לדעה של אף אחד מלבד האישי שלו, עם זאת הוא אדם מאוד מושפע, אמיץ, תכליתי, בכל עת אחראי לביטויים שלו. עם זאת בזמן דומה, זה יכול להיות אגוצנטרי מאוד במערכות יחסים, שלא כל גברת תמצא חן בעיניה. בחנו את המדדים העיקריים של זכר אלפא והחליטו למקרה שלבן הזוג שלכם יש את התכונות הללו. נתחיל עכשיו. אנו נודיע לך על תכונות הדמות של זכר האלפא.

הוא בטוח וקל. 


האיש הזה בטוח בכל עת במה שהוא עושה או אומר; הוא בשום אופן לא מגמגם, לא מתבשל ולא מתנצל. הוא מצהיר בביטחון על מקומו גם כאשר עמדתו שונה בתכלית מאחרים. עם גברת הוא נוהג בהרבה אמצעים זהים, אומר בכל עת את מה שהוא חושב, בשום פנים ואופן לא מתמוגג ולא מנסה להתחמק מהדיאלוג.

שולט בזכר אלפא. 


המגרש כולו מסמל את התכונות הניהוליות של אדם כזה: הליכה, מחוות, תנוחות פתוחות של הגוף, והפרה קבועה של הגבולות הפרטיים של אדם אחר. זכר האלפא אוהב לשלוט ולשמור על כל הדברים שנמצאים תחת הניהול, ולכן הוא לא מתכוון לסבול גברת עוצמתית יחד עם דעתו האישית שאחריו; הוא רוצה אך ורק כניעה ואמונה מלאה.

זכר אלפא מוכן לפתור בעיות. 


לאיש זה ראש "קר"; הוא בשום פנים ואופן לא מצליח להיכנס לפאניקה ורגשות, מחשיב זאת כפררוגטיבה נשית בלבד. הוא היה רגיל לטייל ברוגע לכיוון ייעודו; הוא לעיתים קרובות רגוע, מאוזן, בכל עת מודע למה והדרך הטובה ביותר לעשות כדי לפתור את הבעיה שעלתה.

זכר אלפא הוא איש הביטוי שלו. 


תוכל להאמין לאדם כזה; הוא בשום פנים ואופן לא מציע ערבויות ריקות, לא מתרברב בתוצאה, עם סיום העבודה, הוא תמיד אחראי לביטויים ומעשיו. תוכל להבטיח שאם האיש הזה יבטיח דבר אחד, הוא בוודאי יגשים אותו, אם לא, הוא יגיד על זה באמת ובוטות, הוא לא מתכסה לכסות משהו, לקיים שוב או לקוות שהוא " להעביר. "

זכר אלפא לא אוהב מריבות ושערוריות. 


זכרי האלפא מתרחקים מלהבהיר מערכות יחסים ואינם נכנעים לפרובוקציות של נשים; הם לא משיבים לדמעות ולא פעם לעיתים נשברים בזעקה. הזכרים האלו שומעים בשלווה את בן השיח שאחריו מקטלגים את דמיונם ואת דמיונם של התרחיש, ואז מתרחשים אירועים כאלו, שניכם מגיעים לפשרה, אחרת אתם מסכימים יחד עם דעתו, אין דבר כזה אמצעי שלישי. עם זאת ישנו יתרון מסוים לכך, ביחסים עם אדם כזה זה די טהור כתוצאה כתחליף להתפרצויות זעם ושערוריות יש דיאלוג רגוע של סוגיות.

אינדיקטורים למשיכה של גברים אלפא












סימנים לאטרקציה גברית אלפא







אינדיקטורים למשיכה אלפאית של גברים


כאשר כולם בעד גברת, זכרים בכל עת מנסים להתנהג כמו זכר אלפא. אני מעדיף לקרוא לזה טווס. הם צריכים להציג בפניכם שהם בחירה גדולה יותר משארית המפלים. אז אם הוא מנסה לציין אותך שהוא "גבר", אז הוא בך.

הוא מגן עליך. 


הוא לוקח אותך לדלת הכניסה או מבקש שתכתוב לו כתוב שאתה מאובטח. הוא יכול להיות גם ג'נטלמן; עם זאת, לעיתים קרובות, חברים אינם מעבירים את זה לשלב זה. אם הוא מגן עליך, זה כתוצאה מכך שהוא דואג לך.

מתגרה בך. 


האמירה המיושנת: אם ילד מתגרה בך, הוא מחבב אותך. יפה, זה נכון. אם הילד מתגרה בך, כמעט בוודאות הוא מנסה לכסות את רגשותיו עבורך. נסה להפוך את הקנטר הזה לפלרטט אם ברצונך להעביר קדימה.

שואל אותך שאלות. 


הוא רוצה לדעת את כל הדברים עליך. המקום שלמדת בתיכון, איזה מספר אחים ואחיות יש לך, והוא לא שואל אותך את השאלות האלה, כתוצאה מכך שהוא צריך. הוא שואל אותך כתוצאה מכך שהוא רוצה לדעת עליך עוד. אם הוא לא ממהר להכיר אותך על במה פרטית, הוא מחבב אותך.

מביט בפיו. 


יש משהו המכונה "משולש הפלירטוט". לא, זה לא המקום בו הספינות נעלמות, עם זאת המקום שהאיש הוא אתה. למי שמגלה שעיניו מסתכלות על העיניים שלך, שאחריהן בפה שלך, וחוזר על המחזור, באופן יעיל, בסך הכל, את משולש הפלירטוטים, הוא לא רק בעניין שאתה מדבר עליו.

אוהב להיות עגול. 


אם החדר ריק, עם זאת הוא מחליט להתיישב במושב לחוץ אליך, נו באמת, אישה, הוא נמצא בך. זכרים אוהבים את האזור שלהם מאוד; עם זאת, אם הם כמוך, הם יישבו אחרייך.
איך אתה יכול לפתות זכר אלפא?
זכר אלפא הוא אדם שכל אחת מהן חולמת עליו. הוא יפה, הגיוני, חרמן, אכפתי - בביטוי, המפואר הזהה שהם אומרים שאין אנשים כאלה. עם זאת כאן הוא נמצא בכניסה אליך. גילית את זה. עם זאת הדרך הטובה ביותר להרשים אדם כזה ולהפוך למקורב בחייו? לשם כך עליכם להיות בעלי התכונות הבאות:

ביטחון עצמי


בנוסף הוא מודע לכמה טוב לו. וכך גם על המשמר אחרי גברת גדולה יותר. בשל עובדה זו, הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא לשכנע אותו שאתה זהה לזה. ולשם כך, חובה לשכנע את עצמך מכך. גם אם במקרה לא הייתה לך מראה בובה, ביטחון עצמי הוא בהחלט מה שגורם לכל הגברים להסתכל עליך.

כנות


זכרים לא מעדיפים את זה כשגברת יוצאת את עצמה ממי שהיא פשוט לא. והזכר האלפא, מפונק מהתחשבות נשית, מבין את הנשים לגמרי ועשוי לחתוך אותך באופן מיידי. עדיף לחפש תכונות שעשויות להיות סקרניות לגברים ולתפקד בהן.

קלות תקשורת


אף על פי שגברים רוצים להיות גיבורים ומגנים, הם לא רוצים להיפתר עם בעיות הגברות בשלב הראשון של חיזור. אם היא מתמלאת עכשיו בקשיים, אז מה יקרה אז?
גברים אוהבים מאוד נשים, איתן זה פשוט ולעולם לא חיוני ללחץ. זה מה שמבטיח מערכת יחסים נחמדה ונעימה שלא תהיה מעייפת. וכשיש לך סוגיות קריטיות למעשה, הוא כנראה יהיה מוכן אליהם ויסייע.

עצמאות


גברת חסונה ומספקת עצמית לא מפחידה את הגברים מכל הבחינות, כפי שאנשים מסוימים מניחים למניע כלשהו. להפך, הם רואים בהם בני לוויה מפוארים לחיים איתם זה נחמד ונחמד לשכון. גברת כזו לא מתכוונת להיאחז משקל חסר תועלת על צווארו ולא תדבק בה לא מעט נושאים. יתרה מזאת, היא ככל הנראה תוכל לסייע לאהובה בתרחיש מטריד - מקורב מצוין לגבר רב עוצמה.

ארדור


הגברת הטובה ביותר מנקודת המבט של זכר האלפא היא קלה, לא מסבכת את התרחיש, עם זאת בזמן דומה תופס תשומת לב ונלהב. יש לה עבודה לכל החיים, הרבה תחביבים שונים. היא אוהבת ללמוד ספרים טובים, לצפות בסרטים טובים, מאזינה למוזיקה מהדרגה הראשונה, ובהמשך יש לה דבר אחד לדבר עליו. אם תוכלו לשמור דיאלוג בכל כלי טיס, וזה תופס את תשומת הלב עבורכם, זה יתרון גדול לטובתכם.

אופי מבריק


כדי למשוך את עינו של אדם חוטף קשב, אתה צריך להתבלט מהקבוצה. אתה רוצה דמות מבריקה. היו מרתקים במיוחד, חכמים יותר מגברות שונות. לעתים קרובות למדי, התועלת היא טירוף קל - זכרים מעריצים נשים עליזות ושובבניות. דרך הומור יכולה להיות מרכיב הכרחי. קשה לדבר עם גברת שאין לה אותו - למרות הכל, נציגי המשגל החזק מעריצים בדיחות ואהבה לאחר שהם מגחכים מהבדיחות שלהם. והם לא מתנגדים לצחקוק.

בתוך הליבה


אם אתה רוצה לכבוש את האיש הזה, רק וודא שאתה חזק יותר. זכרי האלפא פשוט לא מחפשים אישה צעירה יותר צייתנית וגמישה שתבשל בעדינות את ארוחותיו מרקים. הוא רוצה גברת עוצמתית שמסוגלת להרבה סוגיות בעצמה. בטח, אולי החיים שלך באופן קולקטיבי ככל הנראה יהיו יריבות בלתי נלאית, עם זאת בדיוק זה מה שגברים כאלה מחפשים. הם לא אוהבים ואינם רוצים להשתעמם, ובהמשך הם בוחרים גברת שלא יימאס לה כחברם.

איך אתה יכול לשמור על זכר אלפא



אם זכר אלפא מעוניין בך, ואתה ממשיך לרצות לנסות את מזלך אתו, זכור רק כמה מהרעיונות הבאים:

1. ללמוד לא להתווכח אתו. הדגשים הם בטוחים בעצמם ולא יסבלו כשמישהו לא מתחשב בדעותיו. שיהיה 100 מופעים לא תקינים. אתה צריך לשתוק.
2. תנו לו את מראה החופש. למי שלעתים קרובות קוראים לו ושואל את המקום שהוא ועם מי, לא תקבל משהו חוץ מזה שהוא לא יבוא בשום דבר. אולי אפילו לא תראה אותו מספר ימים וכל זה הוא יעשה אך ורק כדי להראות לך את אהבתו לחופש.
3. תגמל אותו. אין אפשרות גבוהה יותר להציג בפני אדם שאתה פשוט מעריץ אותו, הדרך הטובה ביותר לתגמל אותו. והזכר האלפא, זה ישים, ראשית, הם כל הזמן רוצים להרגיש באמת הכי טוב, בכל הדברים. ואם זה לא במקרה, בכל מקרה גלה את המקום שתוכל לקטלג את הסכמתך.
4. הסתפק בחסרונותיה. בלי קשר לכל תכונות הניהול, לא ניתן לומר כי זכרי אלפא הם פרפקציוניסטים. דבר אחד בטוח, יכול להיות שיש מקום בו הם מרשים לעצמם איזושהי רפיון.
5. הלם אותו. דם חריף זורם בדם של זכר כזה, ובהמשך הוא מנהל חיים אנרגטיים, אירועים. ואם במקרה אתה קובע להפוך לזה שאליו הוא יחזור בכל ערב, תלמדו דבר אחד חדש, ערכו לעיתים קרובות ניסויים במזרון. ולהיות גברת מרתקת תשומת לב.
לכן, כשאתה פוגש זכר אלפא, נסה את שניהם לעזוב אותו בזמן בלי להיפגע, או לשמור, עם זאת, תוכל להיאבק בו עד ראש ימיך.

האם גבר אלפא וגברת אלפא יכולים להיות ביחד?











האם גבר אלפא וגברת אלפא יכולים להיות ביחד?


  • כשגבר אלפא פוגש גברת אלפא, האטרקציה המקדימה מתגלגלת. הם לא יכולים להסתפק זה בזה.

  • זכרי האלפא אוהבים נקבות אלפא; זהו המקור המפואר היחיד של כל אחד מהם.

  • פסיכולוגית, הם באורך גל זהה זה לזה. ובגוף זה פשוט אקסטזה. 

  • הבעיה הגדולה ביותר ביחסי אלפא היא להחליט מי עולה. עבור איש האלפא, יש רק תשובה אחת לכך - וזה הוא.

  • אם ברצונך להתווכח מי עושה את הבחירות הטובות ביותר, בכל זאת תגיע למקום שופך. זכרי אלפא לא מתכוונים לציית לך; זו המטרה.

  • נשות אלפא אומרות שהן זקוקות לגבר רב עוצמה, אולם האמת היא שהן אינן מסוגלות לציית לו. וכאן מגיע הנושא. זה הרציונל; במסגרת היחסים בין גבר אלפא לגברת אלפא, המאבק החשוב ביותר הוא המאבק הפסיכולוגי.

  • אלפא מכל מין יכול להיות מאוד הגיוני, אז לחבר'ה אלפא יש נושאים זהים כמוך. הם יודעים מה הם צריכים ומסוגלים לעשות את כל הדברים כדי להשיג את זה.

  • קרב המוחות מעייף. זכרי אלפא בוחרים לעתים קרובות נשים הרבה פחות מעודנות, כדי לשים לב למה שהם רוצים לעשות בעולם הזה, ולא להתחרות במוח ובהישגים עם מקורבם.

  • כפי שהודה בהתחלה, יתכן וחיסרון קטן אחד: מי יהיה כנראה בעלות? למי שיכול לפתור שאילתה אחת זו, זכר האלפא שלך ישמור איתך בלי הפסקה.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?