אימוני המיינדפולנס המצאתיים הגדולים ביותר לצעירים ומבוגרים

אימונים של מודעות נפשית לצעירים ומבוגרים




במהלך המאות האחרונות נעשה שימוש באסטרטגיות מיינדפולנס כדי לפתור סוגיות שונות לחלוטין של רווחה פסיכולוגית, בדומה לסטרס , חרדות, בעיות הקשורות לשינה או סובלנות לכאבים, בין השאר. אימוני קשב מלאי המצאת שימושיים מאוד לצעירים בנוסף למבוגרים בנושא זה.









תרגילי mindfulness יצירתיים
אימונים מלאי המצאה


 


במאמר זה תלמדו אותך



  1. מה מיינדפולנס?

  2. מטרות התודעה

  3. כיצד מיינדפולנס פותר בעיות

  4. יתרונות של פעולות מיינדפולנס

  5. פעולות מיינדפולנס בחרדות ומלנכוליה.

  6. אימוני Mindfulness אומנותיים בעבודה

  7. אימונים מודעים לצעירים והיתרונות שלה

  8. אימוני מיינדפולנס למבוגרים 

  9. פעולות מודעות מהנות שאולי אינך יכול להרשות לעצמן להתעלם מהן


מה מיינדפולנס?


Mindfulness הוא ככל הנראה אחד הכלים המסייעים ביותר למימוש יציבות רגשית ולהעצמת המיקוד והרווחה של האנשים. יעילותו אושרה מדעית, והוכחה ההולכה וגוברת שהשימוש בה תורם לוויסות רגשות, צמצום מתח וחרדות, עוזר לכם לישון גבוה יותר ולקדם יצירתיות. בנוסף, המיינדפולנס מעשיר רבים בריאים ובעלי חוסר איזון פסיכולוגי החוצה, המעוניינים לשבת את חייהם באופן מוחלט.

מטרות התודעה


המטרה הבסיסית של המיינדפולנס מכוונת להציע לנו דרך לגלות דרכים להתמודד עם רגשות , תגובות, עמדות ורעיונות לכודים להתמודד עם התנאים שהחיים מציגים לנו, דרך התבוננות ושכלול התודעה המלאה. לפיכך, אנו עשויים להיות מסוגלים לגלות כי באמצעות אירוע ההכרה בשנייה הנוכחית אנו מפתחים עמדות אופטימיות בטוחות ביחס למצבנו והרגשות הפסיכולוגיים שלנו, ובאים לווסת אותם מחופש, ידיעה עצמית בנוסף לקבלה.

כיצד מיינדפולנס פותר בעיות


אם אני לומד את רשימת הבדיקה שלמעלה שוב, אני שם לב שכמעט כל הנושאים הללו במחשבותי. אחרי הכל, ישנם מרכיבים חיצוניים: עבודה, לחץ של צעירים, ומשימות ביתיות, הפרעות והסחות דעת דיגיטליות. עם זאת, איך מחשבותיי מציעות עם רכיבים חיצוניים אלה הוא הבעיה.
כשאני אקטואלי לחלוטין, תוך התחשבות מלאה, רכיבי חוץ אינם סוגיה, וכתוצאה מכך זה רק אני והנושא החיצוני ההוא, כרגע, ולעולם אף 1,000,000 נושאים שונים שיש לדאוג להם.
ההוויה הנוכחית הופכת לאופן התמודדות עם כל החיסרון, כל הסחת הדעת, כל סוגיה מעצבנת. תן לכל השאר להיעלם, להשאיר אך ורק אותך ואת מה שאתה יכול להתמודד עכשיו.

יתרונות של פעולות מיינדפולנס


היתרונות של פעולות המיינדפולנס עבור צעירים ומבוגרים מוגדרים על ידי האופן הטוב ביותר שהתפתחותו של התודעה.

  • ויסות רגשי.

  • ניהול דחפים.

  • יכולת לבנות מערכות יחסים אופטימיות.

  • סובלנות ואמפתיה.

  • הסדרת הדאגה

  • התחשבות, התמקדות, לימודים.

  • מוסר וחמלה.

  • פוזיטיביזם, קונקורד והערכה

  • סיפוק, הנאה ואושר


מיינדפולנס מקדם את הכישרונות שמשפיעים בצורה מדהימה על אירוע היכולות הדומות לשיקול דעת, ויסות עצמי וסיבולת. עם זאת זה בנוסף מספק להם מכשירים להתפתחות העצמית שלו. כלומר, הגדלת יכולתם להתרכז, התמחות במחקר והחובות שהם מבצעים, בנוסף להנעת יכולות ההצהרה, הבדיקה והלימוד שלהם.

אימונים של מיינדפולנס לדאגות ומרה שחורה



הגישה לחייהן של חברות מערביות יכולה להביא אנשים רבים לסבול ממתח, ולגרום לבעיות בריאותיות פסיכולוגיות הדומות למלנכוליה, חרדה וכדומה. כמו יוגה, מדיטציה ומיינדפולנס מקצרים את טווחי הקורטיזול, הורמון שהושק בתגובה להדגשה. קורטיזול חשוב לגוף כיוון שהוא מסדיר ומגייס כוח בתנאים מעצבנים, אך כאשר יש לנו כעת כמות מוגזמת של או שהוא יגבר בנסיבות שאיננו רוצים אותו, הוא מייצר תופעות לוואי רבות ולא נוחות. התבוננות במודעות מספקת למתרגלים שלה מצב של רוגע ושלווה, שללא ספק משפיע על רווחתנו הגופנית והרגשית. באופן זה, טווחי הקורטיזול צונחים, ובנוסף גורמים ללחץ הדם להוריד.

מוזיקה קשובה


ואילו לטייל למשרדך ולחזור לבית. קח את היתרונות של הרגעים האלה כדי להבין את הצלילים, הטון והמכשירים שבהם נעשה שימוש. זה פוטנציאל שמוזיקה מעוררת רעיונות בטוחים. נסה להוציא אותם מהמחשבות שלך ולהתמקד בשני המסלול. זוהי שיטת Mindfulness אחרת לחרדה יעילה מאוד.

התרכזו בתרגיל הדורש התחשבות.


בין אם צביעת מנדלה ובין אם לא, השתתפות בגוש מוסיקה, בישול או אפייה או סריגה ותפירה, כל אחת מהפעולות הללו דורשת שיקול דעת זהיר הגורם "להזניח" את הרעיונות החרדים הללו.

הסדיר את הנשימה שלך.


אחת התגובות הגופניות המכריעות התכופות עם בעיות חרדה היא להסדיר את הנשימה. לכן שימוש באחד מבסיסים רבים של התודעה, תוך התחשבות בהכרה מלאה לנשימה, יסייע ליציבות הנשימה. רצוי לשאוף 4 שניות, לשמור על הנשימה למשך 4 שניות, לנשוף דרך הפה למשך 4 שניות, לשמור על הנשימה למשך 4 שניות ולהתחיל את הקצב. על ידי מיקוד השיקול בנשימה, זה הולך לעזור לנקות את המחשבות של רעיונות שמעוררים סימני חרדה.

אימונים של מודעות נפשית בעבודה



באופן כללי אנו חרדים ולא מתרכזים בחובה שאנו צומחים, כתוצאה מכפי שאנו שקועים במאות רעיונות, ואף כי אנו מדמיינים שעכשיו יש לנו ניהול מודע באדיקות לשיקולנו, מה שקורה לפעמים הוא שאנחנו מטפלים ברגשות הנוגעים לטווח הקודם או לטווח הרחוק יותר.
מה שמדובר, בדרך של פרודוקטיביות ויעילות בתוך הפעולות שאנו מפתחים, זה לומר: אם מה שאני חווה אני אוהב ומעוניין להמשיך, אני צריך לשקול זאת ולבדוק את שארית השיקולים.

כדי להשיג אורח חיים זה, המפורטים להלן הם כמה רעיונות:


 

  • ראשית, הסתפק בחפצים שאתה לא יכול לשנות לעצמך, כפי שהם.

  • ואז בחר אזור, מקום ושעה ביום במקום בו אתה מרגיש נוח ורגוע.

  • פתר כמה זמן תשקיע והחליט לציית. זה מתחיל לעתים קרובות תוך מספר דקות ומתרחב עם התבוננות.

  • היה אדם מאוד מושפע ואל תסתמך על תוצאות לטווח הקצר.

  • הנשימה חשובה מכרעת: השראה עדינה, עמוקה וקבועה חייבת להתבצע דרך הנחיר

  • שימו לב לפסקי הדין שהמחשבות שלכם נוטות לבצע לעיתים קרובות, ובמהלך הזמן שקבעתם, אפשרו להם להתפשט, עם זאת שואפים לא לשמור עליהם.

  • יש דגם של הרכבת שכולל לקחת דקה לנשום מוקדם יותר מכל בחירה שצריך לעשות במהלך היום.


 


אימוני Mindfulness לצעירים












תרגילי mindfulness יצירתיים לילדים
אימונים מלאי המצאה עבור צעירים

אימוני Mindfulness לצעירים הם דרך מהנה לסייע לקטנים לצבור הרגלים מודעים היטב, להשתחרר, להיות אסירי תודה, נעימים במיוחד ומאושרים יותר.
עם זאת, יש להשיג אימונים מודעים היטב, ולהשאיר את הציפיות בנפרד. בעוד השקט והצמיחה הם תוצאה של מודעות, המטרה העיקרית היא להציע להם את הכישרונות להישאר עדכניים כאן ועכשיו.

לטייל על קרח רזה


זוהי רכבת של מודעות למען צעירים המסייעת להם להאט את התגובות שלהם כדי להירגע ולשמר את התודעה בשנייה הנוכחית, בתוך הגוף ובפעולות.
הודע לילד לזייף שהוא הולך על קרח רזה וכי עליו לעבור לאט ובתנוחות.
רכבת זו תהיה מהנה במיוחד ותוכל לשפר את תשומת הלב של הפעולות על ידי העמדת פנים שאתה שדרן רדיו. אמור נושאים כמו: "אתה יכול לאט לאט להרים את הרגל הנכונה שלך ולהציב אותה מחדש בצורה מהירה מאוד."

הגרפיקה של נגיעה (אימונים קבוצתיים)


לרכבת זו יש צורך להכניס את הילדים לזוגות. בהחלט לאחד מהם ניתן חפץ (עט, צעצוע, אבן, כדור וכדומה.), והוא ביקש לעצום את עיניו. הילד שיש לו את הדבר מתאר זאת למקורבו.
לאחר דקה או שתיים מתבצע המסלול הזהה, אולם הפעם, מדובר באחראי השונה האחראי לתיאור הדבר. ללא קשר לפשטות התרגיל הזה, עדיף מאוד לחנך את הקטנטנים שהם יתבדדו את חושיהם, ואם הם רוצים, הם ימקדו את שיקול דעתם להתעכב על חוויות שונות לחלוטין.

נשמו יחד עם החבר שלכם


רכבת מיינדפולנס זו עבור ילדים, המכונה באנגלית "Respiration Buddy" באנגלית, היא פיתרון יעיל לחינוך התינוק למדיטציה. יש לשכב את הילד ולהניח חיה ממולאת על בטנו.
הודע לו לנשום בדממה רק כמה רגעים ולראות את החיה הממולאת שלו עוברת למעלה ולמטה יחד עם נשימתו.
עודדו אותו למצוא תחושות שונות בגופו. תוכל להודיע ​​לו לחשוב על כך שהרעיונות שנכנסים למחשבותיו מתהפכים לבועות וצפים.
גרום לו לחוש שוב את הנשמתו ותנועתו של חברו הממולא פעם נוספת.

אימוני מיינדפולנס למבוגרים


מבוגרים יכולים להכשיר את המודעות לחיי היומיום שלהם כמעט בכל מקום ובכל זמן מתוק להתרכז בשנייה הנוכחית, לנקוט בהלך רוח לא שיפוטי ולהתמודד זה עם זה בחמלה.

רכבת בחוש 5


רכבת זו היא פשוטה וישמש במהירות כמעט בכל תרחיש. כל שנדרש זה לשים לב לחושים שלנו ולמומחיותם של כל אחד מהם בנפרד. כדי לבצע את התרגיל הזה, חשוב להקפיד על סדר זה: התבונן בחמישה סוגיות שאתה יכול לראות. לכו לחפש ובחרו דבר אחד שלא הייתם מגלים בדרך כלל, בדומה לצל או סדק קטן ברצפה.
הסתכל בארבע סוגיות שאתה באמת יכול להרגיש. התחל להיות מודע לנושאים שאתה מרגיש בשנייה הנוכחית. תוכל ממש להרגיש את תחושת הבריזה בנקבוביות ובעור שלך וברצפה החלקה של השולחן.
התבונן בשלושה נושאים שאתה יכול לשמוע והתרכז בצלילים שמסביבך - למשל, עוף או צליל המבקרים ברחוב קרוב. התבונן בשני סוגיות שאתה יכול להריח. שימו לב לריחות שלרוב אינכם מודעים אליהם ובדקו אם הם נחמדים או לא מסכימים. ניחוח האורנים הסמוך, חוף הים אם אתה מתגורר בחוף הים או מסעדה מהירה בסמוך לביתך.
שימו לב לסגנון הפה שלכם. התרכזו בסגנון של השניה הנוכחית. תוכל ללגום משקה שזמין לך, ללעוס מסטיק, לאכול דבר אחד ואפילו לגלות את סגנון הפה שלך בלי לאכול משהו.
זו רכבת פשוטה לצפות בה, אשר עשויה לקחת אותך במהירות ימינה לכאן ועכשיו. הזמן שתבלה בכל תחושה יהיה תלוי בך, אולם כל מושא להתחשבות צריך לסיים דקה או שתיים. הרעיון הוא לא לבצע מדיטציה עם זאת לחזור לזרם עם מצב תודעה משופר.

הזנת מיינדפולנס


עם קצב החיים שיש לנו עכשיו באופן מיידי, זה טיפוסי שאנחנו לא מפסיקים לרגע לשייך לעצמנו, אפילו כשיש לנו כמה דקות לאכול כתוצאה משנינו שמים את הטלוויזיה או שאנחנו ' אני הולך סביב מה שיש לנו עכשיו מה לעשות באותו אחר צהריים. נכון, זה פוטנציאל להתייחס למודעות תוך אכילה או ארוחת בוקר. כדי לבצע את הרכבת האכלה מודעת היטב, חשוב לקחת בחשבון מלא את מה שתאכל.
אתה יכול להתחיל בהתמחות במה שאתה יכול להחזיק. התבונן בתחושה של מה שיש לך באצבעות (למשל, כוסית או מזלג). ברגע שאתה יכול להיות מודע לתחושה, למשקל, לצבע וכן הלאה, התמקד בשיקולך בניחוח. לבסוף, העבירו את הארוחות לפה, עם זאת עשו זאת לאט ובתודעה מלאה. שימו לב לסגנון או למרקם מכיוון שהוא נמס בפה. תרגיל זה יכול לסייע לכם לחשוף חוויות חדשות בארוחות שפעמים רבות טורפים.

האזנה חיה: התבוננו בשפה לא מילולית


תרגיל זה מתאים להגדלת היכולת להאזנה ערה. האזנה ערה לא תקשיב לאדם ההפוך, אולם היא מכוונת לחלוטין למסר שהאדם המסויים מנסה לדבר. זה להיות בזכות כאן ועכשיו בתודעה מלאה. אנו לא מתרכזים אך ורק בביטויים של המנפיק, אלא בנוסף במה שהוא מנסה להעביר באמצעות שפה לא מילולית.
לרכבת זו יש צורך למקם בזוגות. לחבר אחד יש שתי דקות כדי להבהיר את המומחיות הנחמדה בחייו או את חוות הדעת כמה מקרים עכשוויים, ואילו ההפך מקשיב באופן פעיל. איך אתה נראה, התנוחה שלך או המחוות שלך אומרות? האם אתה נראה גאה בכל פעם שאתה מודיע? האם זה משדר התלהבות? למקלט יש שתי דקות לצפות בתקשורת הלא מילולית של מקורבו באופן מהיר. לאחר סיום הרכבת, כל אחד מהם סומך על מומחיותם כמאזינים מלאי חיים.

פעולות מודעות מהנות ואומנותיות


להלן מספר אימונים למודעות מהנה ואומנותית שאולי אינך יכול להרשות לעצמך להתעלם מהם.
קח אמבטיה תוך התחשבות מלאה: הערכת מגע של מים, שינויי טמפרטורה, ניחוח ניקוי סבון.
צחצחו את השן והניחו את כל שיקולכם על היד, המסרק, העיסה והתחושות בשן, חניכיים, לשון.
אספרסו מרוכז:או תה, או מיץ, מים. לא משנה שיש לך לארוחת הבוקר. האזן לצליל יצרנית האספרסו או הקומקום, התבונן בשיטה ליצירת המשקה שלך וקם את הניחוח שלך עם הניחוח שלו. תסתכל על הצבעים המשנים אם במקרה יש לך שילוב כלשהו. ממש מרגישים את חום הספל באצבעותיך, את המגע על פני האדים. לבסוף, נתח את הסגנון על ידי לקיחת לגימות קטנות.
העבר לצרף עם הגוף: הרכבת הגופנית היא סיכוי להתבונן במודעות. שימו לב, במיוחד ל -3 נקודות: הנשמה, התנוחות שאתם מבצעים והפעולות שאתם מבצעים, שנייה אחרי שנייה. במקרה שאתה פועל, שמע את צליל הרגל התחתונה שלך, הבין את האוויר בתוך הנקבוביות והעור. אם אתה נושא משקולות במקרה, ממש הרגיש את מוט הפלדה הקריר באצבעותיך. אל תתנו לרעיונות והסחות דעת שליליים להשתלט על גופכם. אפשר להם לנוע ולהתרכז בגוף.
מקשיב בבהירות: למקרה שלא ידעת שיש לך כנראה שתי אוזניים והפה האחד הוא לשמוע הרבה כפליים משוחח. לא פחות מדו-שיח אחד ביום, עם כל מי שאיתו אתם עובדים יחד, מתכוונים להקשיב לו בכל התחשבותכם. כשהוא או היא פונים אליך, נשמו, נחתו בתוך הזרם ופתחו את תחושת ההקשבה שלכם. שימו לב בלי להפריע, בלי לתת את דעתכם, בלי לסיים את המשפטים לבני שיחו. רכבת זו מכריעה לשיפוץ מערכות יחסים. תודיע לי.
הבדיקה העצמית: השהה ושקול את מצב גופך ומחשבותיך. איך תנוחתך? אתה קופץ את לסתותיך? אתה צמא? אתה יכול להיות המום ממה שאתה לומד את עצמך באמצעות מידע זה אם אתה צופה בדרך כלל. נסה להכניס מיני צ'קים אלה בערך בכל שעה. אם זה משרת אותך, אתה יכול להגדיר אזעקה כלשהי שתאפשר לך להבין. דינג-דונג: הצטרף יחד עם פרטיותך. דינג דונג: להמשיך להמשיך.
רוקן את הכונן המפרך:קח 10-15 דקות להתיישב פשוט עם עיפרון וספר כיס. לאורך כל הזמן הזה, כתוב מה עובר לך בראש. שימו שחור-לבן את הרעיונות המסתחררים במחשבותיכם. כל מי שמגיע ללא בחירה ממש כמו הרכבת הצבת תמונות למחשבה, הצבת ביטויים עוזרת להבהיר זאת. זה כמו לנקות את יער המחשבות. ואז זה ברור יותר, ואתה עשוי לחשוף אוצרות שהוסתרו על ידי העשבים. מוזיקה
להתבונן: מוסיקה עשויה גם להיות גיזמו שימושי להפעלת קשב נפש בחיים על בסיס קבוע. באופן אידיאלי, בחר רצועה ששמעת בשום אופן קודם לכן וביצעת. אל תתן רעיונות לרעיונות שעולים על ידי הערכת סוג המתורגמן או המכתב אם אתה קולט במקרה. תן לכל המושגים האלה להיראות ולשמוע יחד עם המחשבות והחושים שלך פתוחים.
נסה מדיטציה מודרכת: ברמה זו אנו דוגלים בקפידה על מדיטציה 10 דקות ביום. חובה לשמור על מסלול הטיול שעכשיו השגנו עבורך.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?