סיבות וטיפול בעקבים סדוקים עם מרפא בית

מדוע נראים סדקים בעקבים?


סדקי עקב  נראים כאשר הנקבוביות והעור בעקבים מתפרץ. יובש ולחץ הם הגורמים העיקריים למראה של סדקים מכיוון שהנקבוביות והעור אינם יכולים להציג את עצמו בדרגת הלחות הנדרשת והוא דליל.









סיבות וטיפול בעקבים סדוקים עם תרופות ביתיות
סיבות וטיפול בעקבים סדוקים עם מרפא בית

הגורמים לסדקים לרפא


נקבוביות והתייבשות עור




אחד הגורמים הנפוצים ליובש קיצוני הוא נקבוביות והתייבשות עור.
Ft - זהו החלק שבגוף שבדרך כלל איננו מתענגים על הידרציה, אם כי זה על העקבים שעומס על עומס רב בזמן מטיילים. בגלל לחות לא מספקת, הנקבוביות והעור על העקבים גסים, התאמות צבעוניות ובגלל זה נראה כי סדקים מעוררים אי נוחות נאה. זה יכול להיות הכרחי מאוד בכדי להתבונן בהתייבשות נקבוביות ועור הרגליים בקיץ, כאשר הנקבוביות והעור שלנו סובלים מחריכה ואוויר יבש, וכמוהו גם בחורף ברגע שלבשנו נעלי ספורט סגורות.

נעלי ספורט שנבחרו בצורה לא נכונה


התירס נראה על הרגליים והעקבים במקומות של רוב החיכוך, וכתוצאה מכך גס נקבוביות ועור. בדרך כלל תירס נראה כשמטיילים ארוכים מדי, וזו הסיבה שנחוצה כל כך להחזיק נעלי ספורט. מדברים על נעלי ספורט, זה צריך להיות מפורסם כי עדיף להציג רצון לגרביים וגרביונים המיוצרים מאספקה ​​טהורה שכן סינתטיים פוגעים בנקבוביות ובעור ומפעילים מספר רב של נקבוביות ותגובות עור.

מחסור בויטמינים.


ישירות ותזונה ממושכת משפיעות על המצב וההתייבשות של הנקבוביות והעור שלנו, ולכן זה יכול להיות הכרחי מאוד להקפדה על ויטמין, במיוחד בפרק הסתיו-חורף. אם נראים סדקים בעקבים, נתח את הוויטמין שלך ונסה לגוון אותו ככל שניתן.

התייבשות נקבוביות ועור עשויה להתרחש בנוסף כתוצאה מטיפול לא תקין.


הזנחה של היגיינה רגילה עלולה לגרום למקרה של סדקים בעקבים. זה יכול להיות מאוד נחוץ כדי להקפיד על היגיינה - שוטפים יום אחר יום ומרטיבים את הרגליים, אל תשכחו בכל הקשור לפדיקור. עם זאת, אל לך להיות קנאי מדי בפדיקור. אין זה חיוני לשפשף את העקבים בחוזקה או לקצץ את השכבה העמוקה של הנקבוביות והעור הקשיחות, פילינג קיצוני כזה יכול לגרום רק להידרדרות הנקבוביות ומצב העור. בדרך כלל יש צורך להחליט על קרם לחות מעולה שלא יבש את הנקבוביות והעור ויעורר תגובות אלרגיות.

מחלות פטרייתיות מגוונות, הדומות למיקוזיס


במקרה זה, לא הגיוני לתרופה עצמית, עדיף לפנות לרופא עור אשר לאחר ביצוע פרוגנוזה יבחר את הטיפול הנכון.
אם אין סיבות שנראות למראה החיסרון הזה, הרי זה די אפשרי שלעתים קרובות הם גורמים למחלות. כך, בדרך כלל, מחלות של המערכת האנדוקרינית גורמות לנקבוביות ובעיות בעור. זהה תקף למחלות בדרכי העיכול. במקרה זה, תרופות עצמיות אינן מתכוונות לסייע ואף לא לגרות את הדימוי, לכן חובה ללכת לרופא המטפל. לאחר שעבר את הבדיקות הנדרשות, הרופא יוכל להחליט על מהלך הטיפול שעשוי לאמץ.

פיצוח עמוק בעקבים, סיבות וטיפול


אם ביטויים קטנים של יובש אינם מעוררים אי נוחות קיצונית, אז סדקים עמוקים בעקבים מעוררים לא רק אי נוחות אסתטית. עליית בוץ וזוהמה על הנקבוביות והעור, בנוסף לחוסר טיפול נכון, עלולה לגרום לבעיות קשות. אם במקרה אין לך את האפשרות העובדת ביותר, אתה יכול לפצות את החיסרון הזה בעצמך. מהלך זה מכיל מספר נהלים: אמבטיות נוגדות, אידוי, קומפרסים, שימוש במשחות מסוימות שעשויות לאפשר לכם להיפטר בקרוב עם נקבוביות ועור קשוחות.

לרפא עקבים סדוקים במהירות וביעילות


אם אינך מעוניין לטפל בבית, ייתכן שתוכל ליצור קשר עם סלון המתיקות, המקום בו אתה צריך לעבור תהליך מסוים כדי להוציא נקבוביות ועור נוספות מהעקבים שלך. לאורך כל התהליך הזה, תסלק בחופשיות את הנקבוביות והעור של העור הדרמוס ותתמודד עם ההיקף של הפגיעות. ניתן לעשות זאת כי תרצו כמה תהליכים כאלה. עם זאת, אפילו תהליך זה אינו שולל לחלוטין טיפול בבית. אמבטיות, קומפרסים ונקבוביות מיוחדות ולחות בעור בבית נדרשים גם לאחר ביקור בסלון.
אם במקרה קבעתם להתמודד איתם בבית, התהליך צריך להיראות כך:

  • נקבוביות ועור מתרככות בעזרת מקלחת או דחיסה

  • הסר בעדינות נקבוביות ועור נוספות

  • למרוח קרם טיפולי או ריכוך

  • משמנים את הרגליים עם קרם ביום אחד והניח על גרבי כותנה.


ניתן לבצע טיפול מהיר בנקבוביות ועור כף הרגל באמצעות שימוש במשחות מסוימות הנוגדות דלקת באופיין. משחות כאלה קשורות אם הסדקים מתפרצים והמהלך הדלקתי מתחיל.

משחות משובחות לעקבים סדוקים


הדרך הטובה ביותר להיפטר מסדקים בתוך העקבים שאנשים מרפאים

מסכות שיבולת שועל


שיבולת שועל בעלת חומר נמרץ מפואר ומסייעת בשיקום נקבוביות ועור מוקדם יותר. כל שעליך לעשות הוא להרתיח את הדייסה העבה במים, לשים בה מעט פשתן או שמן שונה ולחלק לשני מזוודות. אנו טובלים את המטרים שלנו במטען ומבלים כשעתיים. יש להשיג מסכות כאלו מינימום של 2-3 מופעים במטרה להשיג תוצאה מעולה.

דחיסת דבש לעקבים


מעניק לחות באופן אפקטיבי לנקבוביות ולעור של קומפרס הדבש והדבש. אידוי הרגליים, השחיל את הרגליים עם דבש, ואז עטוף אותם עם עלה כרוב עכשווי. לקיבוע אמין, מניחים על גרביים או מהדקים בעזרת גזה, תחבושת. בצע מספר ימים ברציפות.

מגשי עמילן


הוסף כף עמילן לליטר מים חמים. החזיקו את הרגליים בתוכה למשך 30 דקות, ואז הסירו בעדינות נקבוביות ועור נוספות. חזור על תהליך זה מספר מופעים בשבוע.

אמבטיות טבעיות


עשבי תיבול עשויים להיות בעלי השפעה מרגיעה ואנטי דלקתית. האפשרויות של קלנדולה, מרווה וקמומיל הן המתאימות ביותר לטיפול בספא הביתי. עם זאת, זכור כי הגורם העיקרי הוא סדירות כתוצאה מפעם אחת שאתה לא יכול להיפטר מסדקים בעקבים.

תחבושות כף רגל מיוחדות 


תחבושות כף רגל מיוחדות יסייעו בלחימה בניגוד לחיסרון העדין הזה. התחבושות הטובות ביותר הן בצל קצוץ, עלה כרוב. עדיף לבשל את העיסה בארוחת הערב ולהדק על הרגליים. אם נקבוביות ועור הסטופות במצב לא ברור במיוחד, תערובת של שמן דגים וקמח תעזור.

קרמים ליופי ובתי מרקחת לריפוי עקבים


יש מבחר תחליפי יופי ובתי מרקחת ומשחות שעשויות לסייע לשים את הרגליים שלך כך. האופייני להם ביותר:
Bepanthen
 זה מסיר לחלוטין את היובש ויש לו השפעה טיפולית.
Radevit
למשחה זו השפעה אנטי דלקתית ומזינה לחלוטין את הנקבוביות והעור.
Balzamed
השימוש בקרם זה עוזר להפסיק את פיצוח העקבים.
Levomekol
יש לו השפעה אנטי דלקתית עוצמתית, ניתן להשתמש בו לדימומים בסדקים. משחה
למיסיל נגד
פטריות, משמשת אם סדקים בעקבים מובלים על ידי פטריה.
Zazhivin משלב יסודות טהורים ומחודש
מחדש רקמות שבורות.

משחה סליצילית לעקבים סדוקים


באופן פרטני יש לדבר על משחה סליצילית, שמתמודדת לחלוטין עם החיסרון הזה. מוקדם יותר משימוש, אדים את הרגליים במקלחת עם מלח ים, מרחו משחה על אזורים שבורים ועטפו את הרגליים בנייר כסף. הכניסו את הגרביים ולטיילו כשעתיים. שוטפים את המשחה ומברישים את העקבים בכל קרם לחות. מרחו משחה זו מספר מופעים בשבוע.

טיפול בפיצוח בעקבים בעזרת גליצרין ואמוניה


הרגל הקלה והמתונה של התוצאה
משלבים בשיעורים שווים אמוניה וגליצרין. תחבושת קיפלה מספר מופעים, טבלה בתוך התשובה שלאחר מכן וניצלה לעקבים. עטפו את הרגליים בנייר כסף והניחו על גרבי חום. אתה יכול להיות בקומפרס כזה עד הבוקר. ואז לשטוף את הרגליים ולמרוח כל קרם. לקבלת השפעה טובה יותר, ניתן ליצור כל אמבטיה בכף הרגל בכניסה של הדחיסה.

תרופות נגד סדקים עם חומץ


חומץ נפוץ ירכך את הנקבוביות והעור בעקבים. המתכון למקלחת עם חומץ: עבור 1 ליטר מים, קח 2-3 כפות. כפות חומץ. אפשר גם לדלל את החומץ במים (ביחס שווה) ולעשות דחיסת ערב. יש לבצע פרוצדורות כאלה 3 - ארבעה מקרים בשבוע.

טיפול במי חמצן


מדרכות רגל: לשני ליטרים של מים חריפים יש לך 5 כפות מי חמצן.
אפשר גם למרוח חמצן על הרגליים. קח 6 כפות מים חמים ו 1 כף מי חמצן. יש לשפשף את השילוב בעקבים בעזרת מטלית כותנה למשך מספר דקות. לאחר מכן מרחי קרם לחות.
משחת אבץ לסדקים
מתודולוגיה מאושרת אחרת שעשויה לסייע בסילוק רגל גסה היא משחת אבץ. בסך הכל, עליך לבצע מינימום של 7-שמונה נהלים. כדאי להשתמש במשחה בבוקר ובלילה. מרחו את המשחה על הנקבוביות והעור השבורים בשכבה רזה, מספר מקרים ביום. לצד השימוש במשחה, יש גם לעשות אמבטיות כפות רגליים ולהסיר בעדינות נקבוביות ועור קשוחות.

סדקים בעקבים הם פטריה או לא


כדי לסלק את החיסרון האסתטי, עדיף לגלות תחילה שיש לך כנראה פטריה. אל תשכח כי מחלות פטרייתיות מלוות בסימנים הבאים: קילוף כף הרגל, מראה אדמומיות ופריחות בין האצבעות, שלפוחיות מעקרות, גירוד קיצוני וריח לא נעים. אם במקרה אין לך סימנים אלה, כנראה שאנחנו מדברים על התייבשות קבועה של הנקבוביות והעור ועל טיפול לא תקין. בכל מקרה, אם אינך מתלבט, עדיף לפנות לייעוץ של נותן שירותי בריאות. רק לאחר שעברת את הבדיקות הנדרשות אתה מסוגל לאבחן ולבחור במדויק את שגרת הטיפול המתאימה.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?