מהם שלטי עקיצות באג מזרון ותיקון

באג מזרון נושך שלטים ותיקון


האם אתה יודע שאגי מזרונים אינם חוששים מתכונים ויכולים ללעוס אפילו במהלך היום? כל Yr מגוון האנשים המושפעים מעקיצות באג. אם לאחר ההתעוררות אתה מגלה נפיחות סגולה כדורית בגופך, אל תמהר לבדוק עם לעיסה של יתושים, אולי טפילים המכונים "באגים" הגיעו לביתך.

איך נראים באגי מזרון?











תמונה של באג המיטה ואיך נראים פשפשי המיטה?







תמונת באג מזרון ואיך נראים באגי מזרון?


חרקי מזרון - חרק מוצץ דם, בעל צורה מבנה גוף סגלגל שטוח בין שלוש לשמונה מ"מ אורך. צבע ומדידת חרקים הנשענים על גילם ודיפלומה של רוויה בדם. המבוגר מתון לחום. לאחר שאג המזרן ישתכר דם שיכור, הצבע יכול להשתנות מסגול מבריק לשחור כמעט. תוחלת החיים הנפוצה בפשפשים היא בין שנה ל -1.5 שנים. חרקי מזרונים ניזונים לחלוטין מדמם של אנשים, ציפורים ובעלי חיים. כשמסרקים עקיצות, כתמים סגולים ענקיים נראים כעגולים כתוצאה מנקבוביות ומעוררי עור. עקיצות משולבות נראות כמו נקודות מדממות בגוף; אחריהם יכול להיות פיזור של צלקות קטנות. לעיתים קרובות, עקיצות פשפשים נמצאות בקו הזהה.


האם פשפשים מגרדים?


לאורך כל לעיסה, לא. אתה לא באמת מרגיש משהו. אתה לא ממש מרגיש כאב דרך הלעיסה, כתוצאה מהחרקים מזריקים משכך כאבים רגעי מתחת לנקבוביות והעור, שעוזר לך לא להרגיש כאב באמת.

כמה ארוכים ללעוס פשפשים?


משלוש עד עשר דקות, כך נמשך האכלה אחת מלאה. הכל מתחיל במבט של כתמים בינוניים או ענקיים (נפוחים או שטוחים) על כל חלק בגוף האדם (יחד עם המקומות הנפוצים ביותר - פנים, צוואר, אצבעות וזרועות). בנוסף, עם מראה כתמים, נראה גירוד ואדמומיות.

האם לעיסה של באג מזיקה?




 
התוצאות המזיקות ביותר ללעיסה של באג מזרון הן תגובה אלרגית אפשרית. בעבר ההיסטורי, ישנם מקרים שבהם אנשים העדינים במיוחד את האנזימים שהבאג מפריש, חרשי המזרן לעיסה עוררו זעזוע אנפילקטי.

 
תגובות אלרגיות קיצוניות מזיקות לאנשים; בנוסף לזעזוע אנפילקטי, הם יכולים להפעיל:

 
נקבוביות ושחיקת עור.
נפיחות אינטנסיבית בתוך
קוצר נשימה בחלל הלעיסה (התכווצויות שרירים בברונכי).
היפרמיה (הצפת כלי דם בתוך הלעיסה)

אנשים מסוימים עלולים לסבול מפריחה ממושכת. עם זאת, באופן אופייני במיוחד, חרקים שזוחלים על המזרון יכולים לעורר בעיות פסיכולוגיות ודאגות להירדם. בגלל חוסר היכולת להירגע ברוגע, יכולת העבודה של אנשים פוחתת, בריאותם הרגילה מחמירה והעצבים והעצבים משפרים.

 



הבחנה בין עקיצות באג לעומת יתושים ופרעושים


חרקים של פשפשים ממבט ראשון יכולים להתבלבל פשוט עם נשיכות של באגים שונים, בדומה ליתושים ועקיצות פרעושים. עם זאת, לנשיכות שנשארו על ידי פשפשים בכל זאת יש כמה אפשרויות שונות לחלוטין המאפשרות לך להחליט למי הם שייכים. מלעיסת יתושים, לעיסה של באג יש צורה מתארת ​​במיוחד. עקיצות פרעושים מופצות באופן אקראי באזורים בטוחים בנקבוביות ובעור (בדרך כלל הנגע הוא הרגליים, כמו הברכיים), ואילו עקיצות הבאג נמצאות בקו זהה כמעט. לעיסת הבאגים נראה כמו נקודה סגולה וצפופה, הנע בין המדידה בין 0.1 ל -1 מילימטר בקוטר.

סימנים של עקיצות פשפשים



פשפשים לעסות בעיקר אזורים פתוחים בגוף: רגליים, זרועות, צוואר, פנים, כתפיים. הלעיסה עצמה יכולה להתבטא אצל כל אדם בשיטות שונות לחלוטין. הסימנים העיקריים ללעיסה של באג מזרון מחבקים אדמומיות קיצונית, נפיחות מעוגלת וגרד בלתי רגיל וחזק. לא כמו עקיצות יתושים, פשפשים כואבים במיוחד ומתארים באופן ברור במיוחד. במקרים מסוימים, תגובה אלרגית היא פוטנציאלית, אולם אין זה נדיר. כתמים מלעיסת חרקים הם מענה לרוק {ש- a} באג משחרר מוקדם יותר מלעיסה כך שהדם מוכן יותר לצריכה. אז, הרמז מלעיסה של מזרון באג נשאר ארוך יותר מלעיסה של באגים שונים.

ככל הנראה, אם באג מבוגר ביס מכה אותך, לא ניתן יהיה לראות מייד את התגובה. אם היא צעירה יותר, ככל הנראה התגובה לא תארך זמן רב - היא תיראה מייד. הסיבה לכך היא באגים צעירים יותר, לא כמו מבוגרים, אינם יכולים לרוק מבודד, הכולל חומר " הרדמה ".
אם כן, לסיכום, הסימנים של עקיצות פשפשים הם:

  • אדמומיות

  • גירוד

  • נפיחות

  • עקיצות מקובצות


מתי ומי נוגסים פשפשים מלכתחילה?


פעולות של טפילים אלה שמבחינים בשעות הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות, במיוחד בתוך האפלולי כאשר אדם ישן בצורה צלולה במיוחד. תחושות של עקיצות באגים מזרונים הם בדרך כלל סובייקטיביים ואדם מיוחד. כך, למשל, בדרך כלל הבנות והצעירים מתלוננים על עקיצות. נקבוביות ועורן דקיקות ורכות יותר. בשל עובדה זו, כלי הטיס קרובים יותר, המושך את הבאג.
זכרים מבוגרים הם הרבה פחות עדינים לנשיכות, ובדרך כלל, הם אפילו לא יכלו לגלות אותם. שמועות כי פשפשים ללעוס אנשים באופן סלקטיבי, ואפילו אקסטרה, כך שנשאי צוותי דם בטוח הם פגומים. חרקים מזרונים לועסים את כולם, אולם התגובה ללעיסה שונה לחלוטין עבור כל האנשים. אז אין קשר בין התדירות של עקיצות פשפשים למין הדם של האדם.

הדרך להגן על עצמך מפני נשיכות מזרונים?


חשוב לזכור כי אם הדיור של השכנים צפוף בפשפשים, החרקים יבואו ככל הנראה אליכם פעם נוספת בזרימת אוויר או פערים שונים.
העברת פשפשים עם סוגיה מפורשת על משטחי פלדה, עור ומלוטש עור. ככלל, החרקים האלה מתרחקים משטחים כאלה, שצריכים לחשוב עליהם בבחירת מקום שינה ללינה. להבחנה, עץ לא צבוע (בדומה לגוף ספה) עבור פשפשים הוא החומרים הכי מפתים.
לא פחות מכאן או אחרת להגן על עצמך מפני עקיצות להשמדת באגים,

אתה צריך לעשות את הדברים הבאים:



  • הרטיבו את החדר, העבירו את המזרון הרחק מהקיר ומפריטי ריהוט שונים, הסירו מצעים, שטפו בטמפרטורה הפוטנציאלית הגבוהה ביותר.

  • בחן בחומרה את המזרן והכריות לנוכחותם של החרקים עצמם וביציהם (שימו לב במיוחד לתפרים), וזה גבוה יותר לגהץ את כל החלקים עם הקיטור.

  • הניחו מצעים ברורים כך שלא יגעו באדמה. אם יש אלטרנטיבה כזו, אז מתחת לכל רגל של המזרן, אתה יכול לשים מיכל מים, זה ישמש מכשול.

  • תהליך זה יסייע לך להגן על עצמך מפני עקיצות בשעות הלילה. כמו כן מכונה פשפשים אינם סובלים ריחות חריפים וריח עשן טבק.


תרופות לטיפול בעקיצות מזרון וטיפולי מגורים


כל חרקים מזרנים לועסים שלטים נעלמים תוך 1-2 יום. אם אתר Chew כואב ומגרד, יש לשטוף את החלל המושפע במי חום וסבון ניקוי. שכן, אם כן, זה ירגיע את הגירוד וייתן לך זמן לחפש טכניקה שונה לטיפול בנקבוביות ובעור.

בנוסף, אסטרטגיות של אנשים להיפטר מחיבוק עקיצות:

  • קרח. זה מקל על נפיחות כראוי.



  • מיץ אלוורה או עלי עלים



  • החלטה של ​​סודה לאפייה. היית צריך לנגב את הלעיסה ברזולוציה מרוכזת במיוחד.



  • שום מגורד צריך להיות מחובר לפצע למשך זמן.



  • תחליב ורוד. זה יסייע לייבש את מקום הלעיסה.



  • חבר תפוחי אדמה לחרגי המזרון.


אתה יכול בנוסף להשתמש בכל משחה מרגיעה: Afloderm, Psilo-Balsam, Menovazin, ורבים אחרים. טינדול עוזר כראוי - זהו השעיה טיפולית, מועיל לנקבוביות ולפגיעות בעור.

כמה ארוך האם מסטיק באג ללעוס סופי?


כמה זמן עקיצות הבאגים של המזרון יתאוששו תלויה באישים האישיים המסוימים של גוף האדם, אולם על פי שכיחותם נמשכת 7 עד 30 יום.
במשך שבוע אחד, אדמומיות על רקע העקיצות נעלמת.
בשני שבועות, העקיצות מתרפאות והקרבסים יוצאים אם אתה מתמודד עם האזורים המושפעים.
החל מחודש או מיותר כתמים כהים ופגיעות שיירות שונות בנקבוביות ובעור יכולות להיעלם.
איך עוברים פשפשי המיטה תלוי במהירות התחדשות התאים. אתה יכול להאיץ את מהלך השימוש במשחות טיפוליות שדיברו עליהן למעלה. לאחר שהפצעים הפתוחים נרפאים, אתה יכול להשתמש בקרמים מצלקות כך שלא תישאר צלקות.

Comments

Popular posts from this blog

שיטות קלות להשתמש בציפורן להפחתת משקל בגישה המפתח

יתרונות הרווחה של תותים - מלכת הפירות

מדוע תפוחי אדמה רקובים מזיקים לרווחה?